ludolil Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Hei Lurer på om noen har noen gode råd for å få lengre hår? Helst råd som faktisk funker.. Jeg vasker håret mitt med 3-4 dagers mellomrom, bruker ikke slettetang,krølltang eller hårføner, farger ikke håret, spiser sunt og drikker anbefalt mengde vann hver dag, bruker også tilskudd som B-vitamin. Har begynt nylig å ha i olivenolje i håret, og skal prøve å ha det i håret i 2 timer, 2 ganger i uken. Så lurer også på om noen andre har prøvd ut det, og om det virkelig funker?
Okapi Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Å huske på alt det der høres stressende ut, og stress er ikke bra for håret.
Purple Diamond Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Jeg farger ikke håret, bruker sjelden rettetang, bruker ikke hårføner, bruker olje i lengdene, bruker pleiende sjampo+balsam/kur, og vasker håret ca 3 ganger i uka. Håret mitt vokser som ugress! Edit: Glemte å skrive at det nok har en del med gener å gjøre også. Endret 29. juli 2013 av Purple Diamond
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har ikke helt troen på olivenolje i håret, for det legger seg bare som en hinne utenpå hårstråene. Ellers høres det ut som du er flink til å ta vare på håret ditt. I tillegg kan du bruke såpefri shampoo/balsam av og til for å la hodebunnen hvile. Det finnes flere typer, bl.a. Urtekram som fås kjøpt på helsekost. Anonymous poster hash: 59c92...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå