AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har hatt kontakt med en mann over nett en stund og hadde en løs avtale (type det hadde vært hyggelig å treffes) om å møtes når begge var tilbake fra ferie. Kontakten har vært litt på og av, og i mellomtiden dukket det opp en annen fra sidelinja. Jeg var i utgangspunktet mest interessert i han første, men han jeg nå har møtt er veldig hyggelig, vi har mye til felles og tiden går fort når vi er sammen. Samtidig er jeg veldig usikker på om det egentlig er noen fysisk tiltrekning der, eller om kjemien er mer på vennskapelig plan. Dette gjør at jeg nøler med å gå videre fysisk, selv om det kanskje er det som må til for å finne ut om det er noe der? Nå kommer snart spørsmålet om å treffe han første opp. Jeg er ikke komfortabel med å date flere samtidig, men nå blir jeg så usikker på om kjemien jeg har med han jeg dater er bra nok til å evt droppe han første. Bør jeg være ærlig og si at jeg dater en annen eller skal jeg prøve å utsette møtet mens jeg finner ut av det med nåværende date? Problemet er jo at det er vanskelig å gi nåværende en ordentlig sjanse hvis jeg samtidig stresser med at jeg har satt en annen på vent. Uff, får veldig dårlig samvittighet overfor begge to her... Anonymous poster hash: 59f7d...b8a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Troll? Hvis ikke, tricky! Virkelig. Det finnes jo ingen andre måter å sjekke en fysisk kjemi annet enn ved å utsette seg f or den. Å spekulere frem og tilbake er fånyttes og vil neppe gi deg noe særlig svar på noe. Annet at denne dårlige samvittigheten din vil plage deg fordi du holder på med to stk samtidig.Anonymous poster hash: 6accd...44f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 TS. Oi, første gang jeg har blitt beskyld for trolling, skjønner ikke hva som var så trollete med dette? Mulig det var litt dårlig forklart. Vi har hatt litt fysisk kontakt, kyssing og litt klining, og selv om det var ganske fint, så er det et eller annet som gjør at jeg vegrer meg for å ta det videre. Men det er kanskje bare å hoppe i det og se om det blir bedre enn jeg tror? Jeg holder ikke på med begge to, jeg har jo ikke møtt han første ennå. Anonymous poster hash: 59f7d...b8a
jita Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Hvis det ikke er noe seriøst mellom noen av de så kan du sikkert ta en date med fyr nr 1 også. Men jeg tror ikke jeg hadde følt meg komfortabel med å ha flere dater med begge samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå