Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Dette er ganske vanskelig for meg å spørre om da jeg er veldig beskjeden jente.

Men kjæresten min var på fest i helgen, der møtte han en jente og de kom godt overens noe som er hyggelig.

Men så har det seg at dagen etter festen så begynte de å snakke om sex sammen, hvilken stillinger han ønsket og gjøre, hvilken stillinger han ikke klarte komme i mens vi har sex osv. Han sa ikke mitt navn, men alle skjønner jo at det er meg han snakker om at han ikke klarer komme.

Jeg er en ganske privat person når det gjelder sex snakking rundt så jeg synes ikke det var greit at de snakket om sex sammen. Kanskje noen tenker å herregud for en jente, men jeg kan ikke noe for det jeg føler.

Jeg ble veldig lei meg og frustrert over at han hadde snakket sammen om sex med en han akkurat hadde møtt, regelmessig så snakker han veldig lite med jenter så blei et ekstra sjokk når det hva sex de snakket mest om..

Jeg sa i fra hva jeg mente om saken og han forstod meg å sa at det skulle han ikke gjøre igjen.

Men problemet er at etter at jeg vet de har snakket om sex og slikt så klarer jeg ikke det at han snakker med henne en gang.. Siden han akkurat har blitt kjent henne, føler meg veldig dum men klarer ikke å glede meg over det..

Så jeg sliter litt med at han snakker med henne enda, men jeg ønsker ikke å være den som ber han kutte henne ut, det blir for dumt... Men ønsker tips om hvordan jeg kan godta at de snakker i lag, eller å venne meg til at de to kommer til å snakke en del i lag?

Noen som har noen råd og komme til meg?
Tusen takk for alle svar <3

hilsen en beskjeden jente

Anonymous poster hash: f57d0...ad5

Anonymous poster hash: 29d7d...f3f
Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Kvitt deg med ham. For en respektløs dust.

Skrevet

Kvitt deg med ham. For en respektløs dust.

Enig! Hadde blitt temmelig lei meg og sur om typen min hadde snakket om hvordan sexen mellom oss var, med ei annen jente :(

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker jo ikke kvitte meg med han fordi jeg er glad i han og ønsker gi han en ny sjangse til å bevise at jeg kan stole på han og at jeg ikke ønsker at han snakker sex med en jente som han akkurat har blitt kjent med.

å han har jo ikke akkurat sagt om hvordan sexen er mellom oss utenom det at han sa han ikke klarte komme i den og den stillingen, men ellers har det jo vært hvilken stilling han liker og hvordan stillinger hun liker osv... Hvordan de klarer seg uten sex siden de er fra kjæresten sin og sånt..

Men ja, blei veldig lei meg og sur når jeg fikk høre at de hadde snakket om sex sammen for jeg mener ikke at han trenger snakke med henne om dette og hvertfall ikke siden han akkurat har blitt kjent med henne.

men ville ha tips og råd til å klare godta at de snakker sammen enda etter dette.. :)

Anonymous poster hash: 20bee...f91
Skrevet

Jeg ønsker jo ikke kvitte meg med han fordi jeg er glad i han og ønsker gi han en ny sjangse til å bevise at jeg kan stole på han og at jeg ikke ønsker at han snakker sex med en jente som han akkurat har blitt kjent med.

å han har jo ikke akkurat sagt om hvordan sexen er mellom oss utenom det at han sa han ikke klarte komme i den og den stillingen, men ellers har det jo vært hvilken stilling han liker og hvordan stillinger hun liker osv... Hvordan de klarer seg uten sex siden de er fra kjæresten sin og sånt..

Men ja, blei veldig lei meg og sur når jeg fikk høre at de hadde snakket om sex sammen for jeg mener ikke at han trenger snakke med henne om dette og hvertfall ikke siden han akkurat har blitt kjent med henne.

men ville ha tips og råd til å klare godta at de snakker sammen enda etter dette.. :)

Jeg ville i hvert fall sagt til han at du ikke liker at de snakker om deres sexliv. Få han til å forstå at det ikke er greit. Det bør han godta.

Skrevet

Jeg ville i hvert fall sagt til han at du ikke liker at de snakker om deres sexliv. Få han til å forstå at det ikke er greit. Det bør han godta.

Jepp, jeg har sagt klart i fra til han at det er ikke greit. Han fikk veldig dårlig samvittighet når han forstod at det såret meg så han fikk bedt om unnskyldning.

Skrevet

Jepp, jeg har sagt klart i fra til han at det er ikke greit. Han fikk veldig dårlig samvittighet når han forstod at det såret meg så han fikk bedt om unnskyldning.

Det høres bra ut! Da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å håpe at han unngår temaet med henne :P Har ikke noe annet råd dessverre :/

Skrevet

Høres ut som om han har lyst på henne.

Gjest Summers
Skrevet

Enig merkelig samtale ellers

AnonymBruker
Skrevet

Det høres bra ut! Da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å håpe at han unngår temaet med henne :P Har ikke noe annet råd dessverre :/

Hehe jepp.. men tenker generelt.. Liksom bare det at de i det hele tatt prater i lag sliter på meg etter den samtalen de har hatt i lag... :s så lurer egentlig hvordan man kan godta at de snakker i lag om alt generelt?

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du kan godta eller ikke da?

Man kan dessverre ikke nekte noen til å gjøre noe med andre. Men man kan jo ønske noe og HÅPE på at andre mennesker har respekt nok til å heller la være. Men utover det, er det jo ingenting du får gjort. :(

Også - du har kanskje sagt det meste på egenhånd. Og mer enn nok og forøvrig. Men det er ingenting å være flau av, fordi folk er jo forskjellig med forskjellige preferanser.

Og det er en ærlig sak det. :)

Anonymous poster hash: 1c435...553
AnonymBruker
Skrevet

Enig merkelig samtale ellers

Jepp, ble ganske sjokkert når jeg fikk høre dette... ;s men er det noen som har råd til hvordan jeg skal klare godta at de skal snakke med hverandre om alt generelt? sliter bare med at de prater i lag.. :s

AnonymBruker
Skrevet

Altså, en ting er at mannen min skaffer seg nye venner.

Jeg må innrømme at jeg er skeptisk til jentevenner som han treffer på byen.

Men det som gjør en forskjell for meg er at de ved første møter snakket om sitt sexliv. Altså, hvis mannen min bretter ut vårt sexliv for ei fremmed jente på fest, så ville jeg blitt svært skeptisk til baktanker.

For jeg ville aldri ha gjort dette med en mann med mindre det var en spenning der

Anonymous poster hash: d131b...ae0

Gjest Summers
Skrevet

Jepp, ble ganske sjokkert når jeg fikk høre dette... ;s men er det noen som har råd til hvordan jeg skal klare godta at de skal snakke med hverandre om alt generelt? sliter bare med at de prater i lag.. :s Anonymous poster hash: 20bee...f91

Bare fortell han at han ikke får snakke med dama mer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare fortell han at han ikke får snakke med dama mer

Men føler det blir feil å nekte han å ikke snakke med henne.. Kan jeg egentlig gjøre dette? å vist han nekter da? hva gjør jeg da? :)

AnonymBruker
Skrevet

Altså, en ting er at mannen min skaffer seg nye venner.

Jeg må innrømme at jeg er skeptisk til jentevenner som han treffer på byen.

Men det som gjør en forskjell for meg er at de ved første møter snakket om sitt sexliv. Altså, hvis mannen min bretter ut vårt sexliv for ei fremmed jente på fest, så ville jeg blitt svært skeptisk til baktanker.

For jeg ville aldri ha gjort dette med en mann med mindre det var en spenning der

Anonymous poster hash: d131b...ae0

Jepp, jeg er å litt skeptisk til det pga episoder jeg har opplevd på byen eller ute..

Ja, jeg ville heller aldri gjort dette.. Hvorfor skal jeg fortelle om hvordan stillinger jeg liker osv til en fremmed mann? er jo ingen logikk i dette.. :s

huff.. sliter veldig med at de bare prater i lag etter den samtalen de har hatt i lag..

Har du noen tips for å lære meg å takle at de snakker i lag? :) Vil liksom egentlig vite alt hva de skriver om og sånt.. :s

Gjest Summers
Skrevet

Men føler det blir feil å nekte han å ikke snakke med henne.. Kan jeg egentlig gjøre dette? å vist han nekter da? hva gjør jeg da? :)Anonymous poster hash: 20bee...f91

Han har nettopp møtt henne så han gir jo ikke opp stort og om han ikke ser at sexsamtalen er gyldig grunn til at han ikke skal få snakke med henne mer så bør du slå opp. Mange kan gjøre noe galt i fylla men du kan ikke godta at han fortsetter

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i mindretall her, men jeg kunne faktisk hatt enn slik samtale med en gutt uten at det ligger noe annet enn vennskap til grunne. Jeg har faktisk hatt flere slike samtaler i fylla. Fått beskjed av kjæresten at han ikke syntes noe om det så har sluttet. JEg har derimot alltid anonymisert det slik at ingen vet om det er nåværende eller tidligere sexpartnere jeg snakket om.

Så kan være at kjærsten din bare har truffet på ei som meg =)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du kan godta eller ikke da?

Man kan dessverre ikke nekte noen til å gjøre noe med andre. Men man kan jo ønske noe og HÅPE på at andre mennesker har respekt nok til å heller la være. Men utover det, er det jo ingenting du får gjort. :(

Også - du har kanskje sagt det meste på egenhånd. Og mer enn nok og forøvrig. Men det er ingenting å være flau av, fordi folk er jo forskjellig med forskjellige preferanser.

Og det er en ærlig sak det. :)

Anonymous poster hash: 1c435...553

Nei,det e vell ikke så mye jeg får gjort med det... må vell bare la dem snakke i lag sånn som de vill, selv om jeg egentlig innerst inne ikke ønsker det.. hehe nei men var veldig redd for at jeg vare den eneste som reagerte slik jeg gjorde, men ser jo nå at noen ville reagert sterkere så..

AnonymBruker
Skrevet

Han har nettopp møtt henne så han gir jo ikke opp stort og om han ikke ser at sexsamtalen er gyldig grunn til at han ikke skal få snakke med henne mer så bør du slå opp. Mange kan gjøre noe galt i fylla men du kan ikke godta at han fortsetter

Ja, det er vell sant :) men han sier hun er så lett og prate med så virker som om han ønsker snakke med henne om ting og tang.. Har sagt klart i fra om sex samtalene så han låvde han ikke skulle gjøre dette videre...

Ja, det er også sant.. men ønsker ikke være den som ber han om å slutte snakke med en jente selv om det er grunn nokk til det i følge dere..

Men det er vell det eneste jeg kan gjøre for å ikke slite med dette... Ellers så må jeg bare "godta" at de prater i lag.. ;o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...