AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Drømmen er en vielse i vektløs tilstand, f. eks i et fly som flyr "berg- og dalbane" og man er vektløs under stupene. Vet at f. eks NASA trener sine astronauter slik. Vet ikke hva slikt vil koste, men det er i alle fall drømmen, så om det er noen som har gjort noe litt utenom det vanlige så hører jeg gjerne om det Anonymous poster hash: e52cc...cc6
ekkoet Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Det er nok heidundrane dyrt. Jeg tok den første og beste jeg kom over, Zero G corporation. Der koster turen ca 5 000$ per person. Om du skal ha Brud, brudgom, viglser og to vitner er du oppe i 25 000$, dvs 150 000kr. Deretter har du spørsmålet om det blir tid, hver vektløse periode er jo bare på 30 sekunder. I tillegg så har kanskje de andre passasjerene noe i mot at de må oppføre seg , de har vel lyst til å sprette rundt og, de har tross alt betalt dyrt for opplevelsen.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Det er nok heidundrane dyrt. Jeg tok den første og beste jeg kom over, Zero G corporation. Der koster turen ca 5 000$ per person. Om du skal ha Brud, brudgom, viglser og to vitner er du oppe i 25 000$, dvs 150 000kr. Deretter har du spørsmålet om det blir tid, hver vektløse periode er jo bare på 30 sekunder. I tillegg så har kanskje de andre passasjerene noe i mot at de må oppføre seg , de har vel lyst til å sprette rundt og, de har tross alt betalt dyrt for opplevelsen. Takker for svar, får undersøke litt. I så fall blir det jo dessverre ikke å ta med alle, men så ser jeg heller ikke for meg en vielse med familien, kun oss to. Heller en fest før/etter vielsen for å inkludere familie/venner Anonymous poster hash: e52cc...cc6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Høres sykt ut Hvorfor det? Ønsker at det ikke skal bli helt standard... Anonymous poster hash: e52cc...cc6
MissEi Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Hvorfor det? Ønsker at det ikke skal bli helt standard...Anonymous poster hash: e52cc...cc6 Ser for meg at dere svever over hode på hverandre, pluselig er den ene opp ned haha kunne sikkert vært morsomt å sitt på
Bygdejenta Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Viss du bruker litt tid og gooler litt kan du nok finne mye Dyrt blir det nok, men er det ein stor drøm, så er det nok verdt pengane http://www.superdayatmosphere.no/var-vektlos-som-en-astronaut-p-121-c-155.aspx
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Ikke helt det du tenkte på kanskje, men billigere: http://vossvind.no/Anonymous poster hash: 8790b...425
Bygdejenta Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Ikke helt det du tenkte på kanskje, men billigere: http://vossvind.no/Anonymous poster hash: 8790b...425 Trur det skal godt gjørast å gifta seg i vindtunellen på Voss. Vil tru det blir ein smule vanskelig for vigsler å snakke inni der. Evnt kan jo kanskje vigslaren stå på utsida og paret kan gi tommel opp når dei skal svare ja Då funke det
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 De andre deltakerne vil jo og kunne sprette rundt når de og har betalt mye for å få være med på turen, så ser for meg at dere i så fall må leie hele turen så dere er alene+forlovere+presten, og det vil jo bli svindyrt. Hva med noe annet? Gifte seg under vann med dykkeutstyr? Sikkert billigere og kan garantert gjøres her i Norge. Eller på en fjelltopp? Anonymous poster hash: 7996a...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå