muffin26 Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg sparer til langt hår igjen og har sluttet å rette det ut helt. Jeg trenger tips til bra styling produkter som fremhever krøller. Helst en krem man har i håndkletørt hår. Noen
Anehan Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Jeg bruker Tigi bedhead foxy curls og klemmer det inn overalt i håret, men syns den fungerer best hvis jeg tar den i mens håret er litt mer fuktig enn håndkletørt. Klemmer jevnlig til håret er nesten tørt. Syns krøllene kommer enda bedre frem hvis jeg bruker saltvansspray i tillegg.
muffin26 Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2013 (endret) saltvann spray sliter jo masse på håret:(vil ha noe som gir fuktighet og i tilegg fremhever krøllene på en myk måte. Har dere testet marocan oil curling cream? Hvordan er den? Endret 29. juli 2013 av muffin26
SaltnPepa Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har en plan om å kjøpe Moroccan oil curling cream da jeg har prøvd hårskummet i samme serie og er veldig fornøyd med det! Har lest bra ting om kremen.
muffin26 Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2013 jeg tror jeg kjøper den jeg også. Pørvde å bestille fra feelunique,men de sender ikke til norge.Må nok kjøpe her da:(
Jolene Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Har prøvd moroccan oil, og på meg var det skivebom, fikk rett hår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå