Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Lurer på dette? Er det noen som kan svare meg på det? Går på en skole der det er fryktelig mye surr, og jeg må si skolen ikke fortjener denne støtten iforhold til hva det har kostet oss. De burde ikke fått noe støtte i fremtiden, slik de operer er totalt uproffesjonelt og forkastelig. Det er en lang historie, som har blitt til i løpet av året som har gått, så det blir litt vanskelig å nevne alt som har skjedd. Noe som kan hjelpe meg litt videre?
Piñacolada Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Ring Lånekassen! Der for du nok svar på det du lurer på. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Takk for svar! Ja, det er vel det beste, slik at de kan hjelpe meg videre.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 Dette er en privat skole på østlandet, som driver skole som om det skulle være en barnehage. En barnehage er dessuten mye mer strukturert enn denne. Uff!!! :-x
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Nå ble jeg nysjerrig... Hva slags fag har de der da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå