Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en god periode med mye prsting, og hygge :-) så ble han borte i en periode. Ikke fordi at han ignorerte meg, eller kuttet meg ut. Det var noe annet som skjedde. Jeg vil ikke gå mer inn på akkurat det, men jeg vet at om han kunne, så ville han tatt kontakt med meg.

Jeg slapp ned garden min 100% med han. Det krever mye av meg. Jeg er sånn person på grunn av oppveksten.

Han var der når alle andre sviktet, men nå har jeg garden min oppe, hardt. Jeg er redd for gjentagelse. Jeg vet at det er en mulighet for det, dessverre.

Samtidig savner jeg han. Å prate åpent med han, og han en om støtter meg sånn.

Jeg har garden oppe hos min bestevenninne, til og med...

Jeg lurer på å fortelle han, om hvor vondt det var at han ble borte sånn plutselig, og hvor glad jeg er for han. Burde jeg?

Jeg er ikke flink med sånt. Vanligvis ville jeg gått videre, men noe holder meg igjen denne gangen.

Så please, gi meg noen råd. Jeg er ikke noe flink med dette....

Anonymous poster hash: 10e7d...1d4

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde en god periode med mye prsting, og hygge :-) så ble han borte i en periode. Ikke fordi at han ignorerte meg, eller kuttet meg ut. Det var noe annet som skjedde. Jeg vil ikke gå mer inn på akkurat det, men jeg vet at om han kunne, så ville han tatt kontakt med meg.

Jeg slapp ned garden min 100% med han. Det krever mye av meg. Jeg er sånn person på grunn av oppveksten.

Han var der når alle andre sviktet, men nå har jeg garden min oppe, hardt. Jeg er redd for gjentagelse. Jeg vet at det er en mulighet for det, dessverre.

Jeg lurer på å fortelle han, om hvor vondt det var at han ble borte sånn plutselig, og hvor glad jeg er for han. Burde jeg?

Jeg er ikke flink med sånt. Vanligvis ville jeg gått videre, men noe holder meg igjen denne gangen.

Var dere kjærester eller nære venner?

Har han anledning til å bruke tid sammen med deg nå og fremover?

Vet du hva hans ønsker er, i forhold til deres forhold?

Hva er dine ønsker for forholdet mellom dere?

Det kan være lurt å snakke ut med ham om det du tenker om dere, og høre hva han vil.

Hva betyr "prsting", som du skriver i 1. linje?

Gjest Elseby13
Skrevet

Å, hun mente vel prating! Garden skjønner jeg fremdeles ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Å, hun mente vel prating! Garden skjønner jeg fremdeles ikke..

Guard. Som i boksing.

Anonymous poster hash: 46d79...88c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare på dette spørsmålet når du ikke kan si hvorfor dere slutta å snakke sammen. Men har du egentlig noe å tape på å prøve?

Anonymous poster hash: 46d79...88c

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ganskesikker på at om han virkelig ville så hadde han greid å finne en måte å kommunisere på

Gjest gjest
Skrevet

Fortell litt mer? Jeg skjønner ikke helt problemet?

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke så VELDIG mye av denne jeg heller, men litt kanskje.

TS, svar på spørsmålene du har fått da, så kanskje du kan få noe bedre svar..?

Anonymous poster hash: cad71...6aa

Gjest kinkylita
Skrevet

Jeg skjønte hva du mener. Jeg ville fortalt han det, du taper ingenting på å være ærlig med han, og han kan ikke vite hvordan du har det før du forteller han det!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...