Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har gått på AAP og tatt utdannelse, men fikk innvilget enda flere år på videre utdanning, selv om dere tok en bachelorgrad?

Annet spm, noen her som har gått på AAP flere år men ikke blitt frisk og ikke kan ut i jobb? Hva skjer videre da?

Blir AAP forlenget eller går man over til noe annet?

Personen kan forsåvidt ta utdanning, der noen dager kan hun ikke møte opp.. Ikke som jobb, at en må følge mere opp!!

Anonymous poster hash: 104bb...662
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen!

AnonymBruker
Skrevet

Har gått på AAP i flere år, ikke kommet ut i noe jobb ennå. Har hatt x antall praksisplasser, men ingenting har fungert.
Nå er det snakk om gradert uføretrygd, jeg nekter å bli helt ufør. Så er jeg heldig kommer jeg meg ut i 50-60% jobb, og resten uføretrygd.
AAP'en min går ut om noen måneder, da har jeg ikke rett på det mer og saksbehandler har sagt at jeg da evt. må søke om unntakstilstand.
Hadde NAV gjort jobben sin slik de burde hadde jeg sluppet det tullet, men NAV er jo kjent for å sulle med tiden til folk.

Vet ikke hvordan ting fungerer når det gjelder utdanning, men mener å ha lest et sted at de ikke dekker noe som varer mer enn 3 år. Skal ikke si det sikkert, men det står gjerne noe om det på nettsidene deres.

Anonymous poster hash: 7a768...753
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!

Trodde at man kunne fornye AAP! Vet ikke hva det blir med henne nå....

Men hva er galt å være gradert uføretrygda?

(Kan ikke så mye om dette)

^^Ønsker deg alt godt og håper du kan komme deg ut i arbeidslivet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...