Gjest Lompa Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Endelig! I dag la jeg invitasjonene i posten! Og mødrene våre, som skal ta i mot alle svar for oss, har fått hver sin liste og krysser av ettersom folk ringer. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Så gøy! Det er ikke sikkert du trenger å ha så god tålmodighet heller. Mange er raske til å svare, for de fleste synes jo det er stor stas å bli invitert i bryllup. Vi sendte våre invitasjoner uka før påske, og har allerede fått svar fra 32 av gjestene. Alle kommer! Og enda er det en måned til fristen vår går ut.
Gjest Lompa Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Dæven! Jeg var sikker på at du var før meg jeg, Arwen.....! Men du bør nok sende ut tidligst mulig pga ferie og sånt. Noen tar jo sen ferie. Ellers gleder jeg meg noe så helt vanvittig til å treffe dere.
Arwen Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Alle vet jo om bryllupet så stresser ikke med det. Gifter oss 25. september så tror ingen har ferie da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå