Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha hørt at det går an...

Stemmer det? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Purren bør skjæres opp og forvelles et par minutter før den fryses, ikke fryses rå.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, men den blir litt "klissete" etter på. Og egner seg best i maten ikke som garnityr.

Skrevet

Tenkte jeg skulle fryse den for bruke den i suppe senere.

-det burde vel gå greit?

Skrevet

Det går fint hvis du skal bruke den i suppe.

Skrevet

Jeg kutter den opp og legger den i en tupperware boks og slenger den i frysen. Så tar jeg det opp igjen en uke senere når jeg skal ha pizza. Blir ikke boksen tom så er det inn i frysen igjen med boksen. Går som hakka møkk som vi sier på hedmarken :P .

Skrevet
Jeg kutter den opp og legger den i en tupperware boks og slenger den i frysen. Så tar jeg det opp igjen en uke senere når jeg skal ha pizza. Blir ikke boksen tom så er det inn i frysen igjen med boksen. Går som hakka møkk som vi sier på hedmarken :P .

Fryser du uten å forvelle den?

Skrevet

Vi har gjort det med gressløk i alle år. Ikke noe forvelling her i gården, nei. Funker som bare det. Går ut fra at det da også vil funke med purre.

Skrevet

Går helt fint å fryse purre uten å forvelle den, ja.

Skrevet

Fryser du uten å forvelle den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...