Wonders Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Hei jeg lurer på åssen man sletter. Jeg fant ikke muligheten på mobilen. Og logget meg på pc. Og der står det et lite kryss bak en kommentar jeg selv har skrevet som jeg vil ha slettet. Trykket på krysset, men den vil ikke slette hva jeg skrev. Har logget meg inn og ut, men til ingen nytte. Hva gjør jeg for å få min kommentar slettet? Endret 29. juli 2013 av Wonders
Gjest C4r1n3 Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Tror du må trykke på X'en 2ganger etter hverandre, noen ganger er det litt tregt.. Og det skal gå fra mobilen også, jeg har slettet slike spamkommentarer flere ganger fra min. Endret 29. juli 2013 av C4r1n3
Snufkin Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Spørs hvilken mobil du har. iPhone: Trykk på comment-knappen. Dra fingeren over den kommentaren du vil slette. Et søppel-ikon vil dukke opp. Trykk på det, deretter "delete". Android: Trykk på comment-knappen. Trykk på blyantikonet i øverste høyre hjørne. Trykk på det røde krysset, deretter "delete".
Wonders Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2013 Klarte kun via android, Supert ! tusen takk for hjelpen, jeg setter pris på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå