Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Hei. Vi er ganske mange augustbruder, og jeg lurer på: Hva holder dere på med av planlegging akkurat nå? Hva er det siste dere har gjort, og hva er det neste dere skal gjøre? Jeg kjøpte tiara og sko i forrige uke. Dessuten ordnet jeg trompetsolist til kirken. Ellers strømmer svarene på invitasjonene inn. Over halvparten har svart allerede, og ingen har takket nei :-) Det neste som må ordnes her i huset er: -lage ønskeliste. -bestille frisørtime (har allerede snakket med den frisøren jeg vil ha - og det er ledig den dagen). -ordne transport for oss på bryllupsdagen. Dette blir kanskje det vanskeligste, for dette er ikke noe vi vil prioritere å bruke mye penger på. -Bestille bryllupsreise. Turen går til Thailand og Kambodsja. -Ellers har jeg laget noen utkast til bordkort. Det gjenstår mye mer enn dette, men dette er de neste tingene på lista mi. Ingeline - tre og en halv måned til bryllup nå.
Chiquita Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Tja, hva er det vi gjør nå? Ikke så mye egentlig (eller er det mye?) Planen er nå at vi skla forhåndsbestille mat i denne uka. I tillegg så skal vi se om vi finner en toastmaster, og kjøpe inn de resterende drikkevarene fra polet. Det siste vi gjorde var å finne klær til sambo, sende innbydelser og bestille blomster. Så nå for tiden får vi innimellom noen telefoner med svar på innbydelsene. Ingen har takket nei til nå (men det er bare 10-12 stk som har svart også da) Vi skal også begynne å tneke på ønskelisten
Apalonia Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Oj har dere allerede sendt ut invitasjoner? Jeg skal i gang med å lage disse nå og sende de ut i midten av mai. Er ikke 3 mnd før vanlig? Jeg begynner visst å få dårlig tid skjønner jeg. (det er også 1. gang jeg er her inne, er visst litt treg) Kjolen, selskapslokaler og kirke er i det minste ordnet med :-) Hilsen Apalonia
Chiquita Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Oj har dere allerede sendt ut invitasjoner? Er ikke 3 mnd før vanlig? Jo, ca 3 mnd er vel vanlig, men vi valgte å sende de ut ca 4 mnd før, slik at de mange tilreisende skulle få bedre tid til å ordne med reise, osv... Og det er jo i ferietiden til mange, så da er det jo greit å legge inn litt ekstra med tid synes vi
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Vi syntes vi måtte sende ut invitasjonene før alle har planlagt sommerferien sin. Bryllupet vårt er 7. august, og det er jo på en tid da mange normalt er bortreist. Jeg vet allerede om flere som planlegger ferien sin ut fra bryllupet vårt slik at de kan komme. Hvis bryllupet vårt ikke hadde vært midt i ferietiden ville vi nok ikke sendt dem ut så tidlig. I morgen skal vi ta en runde i byen for å finne ut hva vi ønsker oss. Jeg gleder meg masse.
LineAA Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 Vi har oxo sendt ut innbydelsene nå, pga ferieplanlegging til gjestene. Dessuten er d ei stor fiskerimesse i Trheim som starter på søndag etter bryllupet, slik at tilreisende må være tidlig ute m hotellbestillinger. Tror jg og sambo føler et visst "vakum" akkurat nå, er liksom ferdig m innbydelser og ønskeliste. Alt som kan bestilles pr. idag er bestilt, venter på at folk skal gi tilbakemeldinger på invitasjonene. (frist 16.05.) Men må innrømme at bryllupstankene svirrer i hodet til enhver tid...
Gjest Madley Skrevet 20. april 2004 #7 Skrevet 20. april 2004 Vi har sendt ut invitasjonene og fått noen svar. Klær, hus, meny, ønskeliste, bordkort, blomster er bestemt og ordnet. Toastmaster og kjøkkenfolk er spurt og de har takket ja/ sagt seg villige. Det vi har foran oss nå er å handle inn drikkevarer, lage cd'er og vente... Ser ikke helt for meg hva som haster nå egentlig?? Mat tar min bror seg av, som den kokken han er. Nå bare gleder jeg meg!!
Brud04 Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 Vi har ikke sendt ut invitasjoner. Sendes ut månedsskiftet mai/juni. Så de skal printes ferdig i løpet av et par uker. Ellers jobber vi med bordkortene og har sett litt på tidsplanen for den store dagen. Det siste vi ordnet med var ringene. De vi mååå få gjort snart er å få satt opp en ønskeliste......... Alt ordner seg og dette er jo kjempeartige ting å holde på med :hjerter2: Lykke til videre i planleggingen alle sammen
Eiline Skrevet 20. april 2004 #9 Skrevet 20. april 2004 Vi har også sendt ut invitasjoner tidlig pga ferie. Ellers har vi ordnet med lokale og med hun som skal lage mate. Vi skal kjøpe drikkevarer selv, så det skal vi begynne med nå. Har bestilt frisør/sminking til meg selv + forloveren min. Vi har skrevet ønske liste og lagt den ut hos Tilbords. Har kjøpt kjole, men den må nok legges opp litt. Men har ennå ikke funnet noen til å gjøre dette. Skal prøve å få kjøpt sko i løpet av helgen. Undertøy har jeg kjøpt fra Victoria Secret, ble veldig bra! Holde på å bestille bryllupsreise til Thailand. Ingeline: Hvor har dere kjøpt turen deres? Hørtes spennende ut med Kambosja i tillegg. Ble det dyrt? Vi ligger vel på ca 30.000 nå, mye penger :-) Føler egentlig at vi har god kontroll, men det er fortastt mye som må gjøres. Føler hele tiden at det kommer til å dukke opp ting jeg ikke har tenkt på. Lykke til alle sammen :-)
Ingeborg Skrevet 20. april 2004 #10 Skrevet 20. april 2004 Vi har laget invitasjonene og skal sende dem i løpet av ei ukes tid, tenker jeg. Har fått tiaraen min i posten, og klær til oss begge er i boks. Nå skal vi få satt opp ønskeliste, før jeg skal avtale møte med fotograf og prøvetime med frisør til jeg skal hjem til Trondheim noen dager i juni. Og så fyller vi ut papirene fra kirka, som kom for noen dager siden.
minniepus Skrevet 20. april 2004 #11 Skrevet 20. april 2004 Vi holder på å lage ferdig invitasjonene nå. Min kjære må finne klær (han jobber konstant overtid, inkludert helger, for tiden, så han har aldri tid til noen ting :veldigsur: ) Sjekke pris på en bordkortidé Snakke med organist om bruk av musikere i kirken Finne toasmaster Bestemme musikk på festen (live eller ikke, i så fall finne en DJ) Spørre han vi har lyst til skal ta bilder i løpet av festen Tror det er det vi må gjøre forholdsvis kjapt.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #12 Skrevet 20. april 2004 Eiline: Vi har ikke bestilt bryllupsreisa ennå. Og hvor mye det kommer til å koste vet vi ikke. Vi kommer sannsynligvis bare til å bestille fly til Bangkok og hotell i noen netter der pluss flybilletter fra Bankok til Siem Reap og tilbake. Siem Reap er like i nærheten av Angkor Wat. Resten tar vi nok som det kommer. Men selv om vi kommer til å reise litt som backpackere, kommer vi jo til å prioritere å bo på fine hoteller. Det er jo bryllupsreise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå