Gå til innhold

Vurderer å bytte bank.... fra DNB til ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har per i dag DnbNor som bank og vurderer å bytte til en bank med bedre betingelser når det gjelder renter på lån og renter på sparekonto (høyrente) God service har også en betydning ved evt. bankbytte.

Vi har forsøkt å forhandle med banken, men det virker ikke som det er noe interesse for å gi noe ekstra.

Vi har ikke nevnt at vi på bakgrunn av dette muligens vil skifte bank, men vil først finne en bank med bedre betingelser slik at vi har mer å forhandle om.

- Noen som har tips til hvilke banker vi bør vurdere?

- Er prosessen med å bytte bank vanskelig eller går det litt automatisk?

Anonymous poster hash: 8ef76...6d4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å shoppe rundt det.

Bare glem service. Hva slags service trenger dere igrunn? All jobben gjør dere selv i nettbanken.

Velg en bank som tilbyr best rente på lån, og en til med best innskuddsrente. For dere finner sjelden en bank er som er best på begge deler.

Sjekk finansportalen.no

Så finner dere ut hvem tilbyr best rente.

Å bytte bank er enkelt. tar maks et par dager.

Anonymous poster hash: b7fa2...2af
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

https://www.landkredittbank.no/privat/

Disse er en bank som er opptatt av deg som kunde. De har vært, så langt for meg i alle fal, veldig hyggelige å ha med å gjøre.

Anonymous poster hash: 7a406...695
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for hjelpen begge to, nå skal jeg "shoppe" etter bank :-D

Tar gjerne i mot flere tips om banker med god lånerente og innskuddsrente.

AnonymBruker
Skrevet

Disse er en bank som er opptatt av deg som kunde. De har vært, så langt for meg i alle fal, veldig hyggelige å ha med å gjøre.

Dette er vel noe av grunnen til at norske bankkunder er altfor trofaste kunder og diverse banker gnir seg i hendene av kunder som ikke bryr seg om det viktigste. Hvem tilbyr best rente.

Ts. Drit i banker som liksom skal være hyggelig med deg.

Bank er business, og da er det naturlig nok den banken som gir deg mest igjen i kroner som betyr noe.

Når det da er så lekende lett å skifte bank så skjønner jeg ikke hva folk venter på. Skift bank!

Jeg personlig har 3 forskjellige banker. En hvor jeg har boliglånet, en for sparepengene og en for brukskonto/debetkort. Ingen av de har bankfillial, og har jeg ikke hatt noe bruk for det heller de siste 5 årene. Jeg trenger heller ingen kundebehandler som må holde meg i hånda hver gang ett eller annet skal gjøres.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for hjelpen begge to, nå skal jeg "shoppe" etter bank :-D

Tar gjerne i mot flere tips om banker med god lånerente og innskuddsrente.

Vel. Vanskelig å hjelpe uten mer info. Hvor stort lån skal du ha, hvor mye har du i sikkerhet og hvor mye penger har du i banken.

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden var dette for et latterlig råd? Da er det nok bedre å bli i DNB faktisk.

Anonymous poster hash: d8a28...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...