AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Noen med gode råd i forhold til flate hengepupper - type vrengte baklommer? Typisk resultat av svangerskap og pupper som i utgangpunktt knapt fylte en A-cup. Jeg har prøvd BHer i både 80A, 75B, 75A men siden de har så lite fylde øverst så blir de bare å se rare og "brettet" ut, eller at man ser alt ovenfra siden ikke noe fyller i overkant. Lurer på om jeg burde gå for en spesifikk BH-type. Hva gjør man med slike pupper? Anonymous poster hash: c00b3...2bf
Neket Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Har du prøvd slike med mye fyll nederst i cupen? Push up? 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Blant alle sider jeg høster nyhetsbrev fra kom jeg over dette lille, uavhengige britiske merket. Innehaver er en petite kvinne selv, og firmaet ble startet i ren frustrasjon over å ikke finne undertøy som passet. Deler lenken til Little Women og håper det kan hjelpe noen som sliter med å finne BH'er med max. cup størrelse B.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå