Gå til innhold

En som selger "Folk er Folk"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På 20år er veldig interessert i å bli kjent med meg, han er veldig søt og hyggelig, veldig snill og prøver å snakke engelsk, selv om ham snakker annet språk og har vanskelig for å forstå meg på engelsk.

Er litt skeptisk til at han er så opptatt av meg, men kan jo bare være fordi jeg kjøpte bladet av han. Hangar følge med meg på veien til kafeen for å snakke, spørre om jeg jobber og har venner/kjæreste.

Vet ikke stort om han og er litt redd fordi jeg skjønner ikke elg hva han vil.

Bør jeg passe meg for han eller tror dere han er bare en hyggelig gutt som søker venner og dame i Norge. Jeg vet ikke om han er kommet for å bli.

Han er veldig nær meg når vi snakker og det har jeg ikke opplevd med en norsk gutt før. Kan en på 20år være interessert i et forhold for å bli i forholdet, eller for å kunne bli i Norge?!

Er det noen måte å finne ut hva han egentlig vil? Liker han meg, eller er han bare veldig snill?!

Anonymous poster hash: e7199...e08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller veldig kynisk. Du kan være en billett til oppholdstillatelse og tilgang på sosialhjelp.

Han er mest sannsynligvis bulgarsk eller rumensk sigøyner.

Anonymous poster hash: cb5d5...61a

• Liker 7
Skrevet

Du må jo nesten bare spørre, og eventuelt gi ham en sjanse. Romfolk er vel ikke så forskjellige fra andre (ligger litt i navnet på blekka), så ser ikke helt hvorfor det ikke skulle være en sjanse for at han er interessert i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

På 20år er veldig interessert i å bli kjent med meg, han er veldig søt og hyggelig, veldig snill og prøver å snakke engelsk, selv om ham snakker annet språk og har vanskelig for å forstå meg på engelsk.

Er litt skeptisk til at han er så opptatt av meg, men kan jo bare være fordi jeg kjøpte bladet av han. Hangar følge med meg på veien til kafeen for å snakke, spørre om jeg jobber og har venner/kjæreste.

Vet ikke stort om han og er litt redd fordi jeg skjønner ikke elg hva han vil.

Bør jeg passe meg for han eller tror dere han er bare en hyggelig gutt som søker venner og dame i Norge. Jeg vet ikke om han er kommet for å bli.

Han er veldig nær meg når vi snakker og det har jeg ikke opplevd med en norsk gutt før. Kan en på 20år være interessert i et forhold for å bli i forholdet, eller for å kunne bli i Norge?!

Er det noen måte å finne ut hva han egentlig vil? Liker han meg, eller er han bare veldig snill?!

Anonymous poster hash: e7199...e08

Her er det vel en god grunn til at han kan ha en vinning utover det å bare bli kjent.

Anonymous poster hash: a8040...f0a

Gjest Lincoln
Skrevet

Dette må jo være tull...

Så dum er ingen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...