Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som tema...

Hvor mye sov du de siste ukene?

Natt + en dupp på dagen?

Anonymous poster hash: fb121...465
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov dritdårlig på natten og sov ettermiddagslurer her og der. Var veldig trøtt! Sov faktisk bedre da baby kom ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sov lite og dårlig, forsøkte å sove litt på dagen men det gikk ikke så bra det heller. De to siste nettene før fødsel sov jeg så godt som ingen ting, pga av plager og smerter forbundet med graviditeten.

Anonymous poster hash: 61763...0b6
Skrevet

Minimalt. Den siste 1,5 uken før fødsel våknet jeg av magesmerter på natten som var såpass sterke at jeg bare kunne glemme å sove imens de sto på som verst. De gangene jeg sov på dagtid under graviditeten kan telles på en hånd.

Skrevet

5 - 7 timer på natta, pluss en times dupp på dagen hvis jeg får tid.

Gjest Magdalene
Skrevet

5-7timer på natten, også prøvde jeg den siste uken (jobbet frem til en uke før han kom) å slappe av en times tid på sofaen.

AnonymBruker
Skrevet

4-8 timer på natten(8 timer kun unntaksvis). Sov lett og våknet ofte. Kunne ligge våken en stun hver gang jeg våknet. Slik hadde jeg det de siste 3 mnd av graviditeten. Siste natten før fødsel(igangsetting) sov jeg 8 timer sammenhengende.(som var siste natten med mer enn 3 timer sammenhengende søvn på 2 år.)

Jeg klarer ikke å sove på dagen, så ble kun med nattesøvn. Men jeg følte i grunn ikke behov heller. Har større behov etter at babyene har komt, uten at det da heller lar seg gjøre.(har hatt anti-sovebabyer)

Anonymous poster hash: e2fb9...533
Skrevet

Jeg sov dårlig på natten pga tissing annenhver time og bekkenløsning som var vondt hver gang jeg skulle snu meg..

Greide å duppe litt på dagtid, men ikke så mye bedre da heller. Sov mye bedre etter at baby var ute :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...