Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden, og fordi jeg savner en anbefaling selv. Her kan vi skrive om velværeprodukter vi gjerne anbefaler, og hvorfor.

Jeg kan begynne:

Anbefaler Carmex lepomade på tube. Aldri før har jeg hatt en lepomade som hjelper mot mine intenst tørre lepper, og jeg tror jeg før jeg oppdaget denne har prøvd det meste. Denne hjelper omtrent med én gang jeg påfører, eneste minuset må være ingrediensene i den. Der har den en klar forbedring, men den hjelper i det minste mine lepper.

Flere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dove deo stick! Nivea også. Aldri deo-bløtt eller lukt

Skrevet

lush

ocean salt - facial scrub

mint julips - lip scrub

du får utrolig myk hud & lepper. har ikke hatt urenheter på flere uker etter jeg startet med ansiktsskrubben.

eos

refresh - hand and bodylotion

gir huden mye fuktighet og tørker lett. legger seg ikke på huden og blir der.

the bodyshop - vitamin c boost

får en utrolig fin og myk hud, som det er lett å legge sminke på - nesten som en primer. gir en utrolig fin glød og sminken holder lenger.

Skrevet

Mascara fra Chanel - fikk dette tipset her på KG - tro meg når jeg sier at jeg har forsøkt det meste på mascara fronten, men denne er suverent den beste mascaraen ever!

Og ganske overraskende; ACO sunkissed fra apoteket. Lotion med litt selvbruningseffekt til 50 kr. Den er utrolig god! Ingen skjolder og vakker sommerbrun hud allerede etter 2-3 påføringer den første uken - deretter holder det med en gang per uke. Mange tror jeg har vært i syden i 14 dager :fnise:

Skrevet

Dior Addict lebestift! Gir en fantastisk farge uten at det blir for mye.

Skrevet (endret)

- Eos leppepomade

Utrolig god, har aldri vært borti noe bedre! I tillegg går det faktisk an å drikke fra glass, kysse o.l. uten at den forsvinner fra leppene :)

- Maybelline The Colossal Volum Express Glam Maskara

Vippene blir separerte, lange og får volum av denne maskaraen! Elsker den :)

-Hårspray fra Catsy

Sitter godt samtidig som den ikke er klistrete og ekkel.

-Shampoo-ene fra Kerastase

Elsk! Håret blir kjempefint av de, og har prøvd en god del av dem :)

- Balsam fra Sebastian

Gir virkelig næring til mitt tynne, ofte tørre hår!

-Moroccan oil

Redder de verste hårdagene

Endret av Dunkel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...