Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! for 3 mnd siden startet jeg med p-piller, noe som har gitt meg 5 kg ekstra! og jeg leste at sykehusdietten skulle være veldig effektivt om du vil miste vekt.

Noen som har erfaring med suppa?

evt er det falig å kutte ut alt annet enn suppa? jeg trener også hver dag, styrke og kondisjon.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt som gjør at du får i deg mindre kalorier enn du forbruker, gjør at du går ned i vekt.

Hvor sunt det er, avhenger av hvor mye mindre kalorier det er snakk om, og hvor kaloriene kommer fra. Nå vet ikke jeg hva sykehuskuren er, men det høres ut som en av disse typiske sultekurene hvor man legger seg altfor lavt på kalorinivået, går ned en god del i vekt om man er heldig, og så fort man er ferdig med kuren fyker man rett opp igjen.

Man mister muskler på slike kurer, noe som gjør forbrenningen din lavere. Derfor må du være enda forsiktigere enn før du begynte på kuren, når du begynner å spise normal mat igjen.

Den langsomme og sunne måten anbefales derfor selvsagt istedet. Det tar lengre tid, men du misteri kke muskler, og du får i deg alle næringsstoffene kroppen trenger for å holde deg igang som vanlig.

Anonymous poster hash: 514f5...29d
AnonymBruker
Skrevet

Den dietten er noe tull. Skikkelig ekkel smak på suppen, og alt som skjedde var at jeg tissa ut alt vannet jeg hadde i kroppen. Du går opp igjen med en gang du slutter.

Anonymous poster hash: dd067...044
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei! for 3 mnd siden startet jeg med p-piller, noe som har gitt meg 5 kg ekstra! og jeg leste at sykehusdietten skulle være veldig effektivt om du vil miste vekt.

Noen som har erfaring med suppa?

evt er det falig å kutte ut alt annet enn suppa? jeg trener også hver dag, styrke og kondisjon.

En som trener styrke og bare spiser suppe? Jeg skjønner ikke at du spør engang.

Anonymous poster hash: 621e6...8e9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...