AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er sammen med en som har i lang tid ikke sett meg i forholdet men sett familien sin! Altså han prioterte sin familie, mor, bror, samboeren til broren, søsken etc! Samboeren til broren er fra helvete, hun overser meg, prater ikke til meg og rett og slett ufyselig og uoppdragen! Hun har og nylig født og hun har "all makta" i familien. Familien hans er sånne som er hyggelige men bare om dem vil ha noe av andre. Hjelp, støtte, kjøring etc! Nå endelig etter flere mnd har han innsett at spess broren og samboer er fæle med meg. Han sa selv at han ikke ville se det for det var sårende. Så med det valgte han å krangle så det smeller, kjefte, tråkke på meg med å si hele tiden ja men det er broren min, istedet for å lytte på meg og høre hva jeg har å si! Jeg sa at jeg kommer ikke for å krige. Slik hun gjør, hun tror jeg er hennes konkurrent! Herregud, alle bøyer seg for henne og spess etter hun fikk barn! Han er tøffel for familien sin. Han kan nærmest ikke ta et eneste steg før han blir kommandert og styrt. Han påstår at han ser det nå, i snart oppi 37 alderen. Han sier at han gjøre om på alt dette, begynne å sette grenser, være tydelig og klar etc.. Men jeg er redd at han vil falle tilbake og bli styrt igjen. Dem styrte når vi skulle ut og inn, hvor vi skulle reise, spise etc.. Hva skal jeg gjøre? Noen vært borti slikt.. Vil han forandre seg, eller lurer han bare meg til å bryte meg psykisk ned ved å ikke la meg si noe og tilbaketrekke meg! Anonymous poster hash: 6c13c...eac
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Ingen med råd?Anonymous poster hash: 6c13c...eac
Gjest Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Litt vanskelig, da det er vanskelig å tolke innlegget ditt. Generelt er jeg skeptisk til mannfolk som lar seg overkjøre og styre. Samtidig så kan folk våkne. Men desperate menn sier også hva som helst for å holde på dama. Anbefaler å etablerer seg et godt stykke unna familien hans om det blir alvor mellom dere.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Aner ikke hva jeg skal gjøre. Tro på han og kanskje bli lurt og såret atter en gang. Eller kjøre på og gå for at han skal bli bedre og dermed det viser seg positivt!! Anonymous poster hash: 6c13c...eac
Gjest Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Du kan høre om dere kan ta en time i rådgivning sammen. Samlivsrådgivning eller no sånt. Mulig det hjelper. Men jeg tør ikke si hva du skal tørre å tro på. Du bør nok være litt avventende og se hvordan det drar ivei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå