Gjest Kv84 Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Jeg trenger nye steder å gå på kafe for å lese! Hor i Oslo er det fine kafer med leseplasser( masser plasser)? Hva gjør den kafeen til din stamkafe? Eller hvorfor er det et sted du elsker å dra? Hvordan er kaffen der? Maten, er det noe godt å spise der om man er småsulten? Eller hva med større posjoner med mat? Hvordan er servicen, tar de bort tallerken med en gang du har spist, for å få ledige plasser til neste kunde fort? Endret 31. juli 2013 av Bø65
Alina X Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Kaffebrenneriet på st.hanshaugen,greit med plasser inne og noe uteplass foran. Koselig sted,og nærheten er grunnen til at jeg går det. Drikker bare kafe mocca el cappuccino så vet ikke om dagens kaffe er god,men de har 2 typer av dagens kaffe hver dag. Åpner også kl 07 tror jeg.Enkle småretter som crossains,baguetter,småkaker ol. Er rolig der,ikke stressende men nå har jeg bare vært der på hverdager på ettermiddagen og tidlig i helgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå