Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Våren er her igjen og atter på jakt etter den perfekte solkrem for ansiktet. Kom over dermalogica solar booster (spf 30) på essentialdayspa.com og lurer på om noen har prøvd den og kan fortelle om den virker? Er det faktisk slik at du kan tilsette den vanlige ansiktskremen slik at den blir spf 30?? I såfall er det nesten for godt til å være sant... :-)
Lumiah Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Jeg bruker den, og ja den virker! Her har jeg klippet litt fra www.dermalogica.no -Solar Defense Booster SPF 30- -Tilpass solbeskyttelsen etter været. Tilfør fullspektret solbeskyttelse til din fuktighetskrem. Like mengder gir ca solfaktor 15. Kan også brukes direkte på huden på utsatte områder (som nesetipp, ører, etc.) for ekstra beskyttelse. Hudtype: Alle-
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Kjempeflott!! Tror jeg må prøve den da :-) Men bare så jeg har fprstått det riktig: Jeg regulerer mengden solfaktor etter hvor mye "solkrem" jeg har i forhold til vanlig fuktighetskrem?? Kjempelurt :-)
Lumiah Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Det stemmer. Men jeg ville anbefallt å bruke den med en Dermalogica krem, slik at du "følger oppskriften"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå