Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men du er en kvinne..? :overrasket:

Anonymous poster hash: 6b3e6...e9b

Ja, det er jeg. ;)

Da er det jo ikke rart dere mister interessen for mekking etter hvert, kvinner har bare ikke det genet som gjør at de har samme interessen for mekaniske ting som vi menn har. :)

Sikker på ikke eldreomsorg, helse/pleie er noe som er mer passende for deg?

Anonymous poster hash: 6b3e6...e9b

Jeg regner med at dette innlegget er skrevet kun for å provosere, og hvis ikke, vil jeg si at du virker rimelig snever. Det handler om interesse, ikke kjønn/gener.

Jeg har en ekstremt sterk bilinteresse, og har kun amerikanske biler, både som bruks/arbeidsbil og kose/prosjektbil. Jeg skrur gjennomsnittlig flere dager i uka på egne biler, i perioder også hver dag, hele dagen, både fordi det er hobby, og fordi gamle biler er glade i omsorg. :)

Det jeg derimot mistet interessen for, var å skru på andres råtne Peugeoter, Audier, VW osv. Utrolig kjedelige og uinteressante biler for min del. Så nå kjører jeg transport og skrur på mine amerikanske på fritiden.

Hjelpepleier ol. kan du gjerne bli selv, for det skal aldri jeg. ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lesbisk?

Anonymous poster hash: 87f6e...731
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eks var bilmekaniker hos merkeverksted, og lå opp mot 400k før evt overtid. Det var 3 år etter fagprøva.

:O det var mye! kan jeg spørre hvilket merkeverksted dette var?

Anonymous poster hash: 86de9...f91

AnonymBruker
Skrevet

Lesbisk? Anonymous poster hash: 87f6e...731

Ts her.

Hvis det er meg du spør, så nei, er ei hetrofil, helt normal jente/kvinne, gift med en flott mann er jeg og. ;) Igjen, ingen er så dum som du prøver å fremstille deg som nå. "herregud, hun liker bil! Da må hun være lesbisk!" Forøvrig har da interesser intet med legning å gjøre, er du klar over hvor fornærmende dette antageligvis er for lesbiske? Tenk å stemple mennesker på den måten, du burde skamme deg. Blir like dumt som om jeg skulle sagt at du var homo, for du har helt klart ikke omgitt deg med særlig mange kvinner i ditt liv..

Anonymous poster hash: 611bb...7cd

• Liker 2
Skrevet

Lesbisk?

Anonymous poster hash: 87f6e...731

Homofili har ingenting med interesser å gjøre, ærlig talt. Jeg er også heterofil.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...