Gå til innhold

Kinesisk fødselskalender : stemmer den med deg? :)

Anbefalte innlegg

Gjest Ravgull
Skrevet

http://www.terminkalkulator.com/kinesisk-fodselskalender/

Her skal man kunne gå ut fra mors alder ved unnfangelse + måneden unnfangelsen fant sted og finne barnets kjønn med 90% sikkerhet :fnise:

Synes sånt er morsomt og se, selv om jeg ikke tar det så seriøst. Noen som vil sjekke hva kalenderen sier om sitt barn (født eller sjekket kjønn på UL) og fortelle om den stemmer eller tar feil? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kinesisk fødselskart finnes det forskjellige versjoner av, så kan vel si den har både stemt og ikke stemt.

Så dette tar jeg med en klype salt.

Anonymous poster hash: fda05...901
Gjest Ravgull
Skrevet

Jeg tar den med femten klyper salt selv, men er for moro skyld bare. Nå lenket jeg til en enkel versjon, så vi kan jo ta utgangspunkt i den om det finnes flere versjoner ute. :)

Skrevet (endret)

Jeg fant tre forskjellige, og to a de stemte med meg :fnise:

Edit: den du la ut sa jeg skulle fått ei jente, men jeg fikk en gutt!

Endret av Susa
Skrevet

Den stemmer som forventet ca 50 prosent .

• Liker 2
Gjest Fluttershy
Skrevet

Det du har lagt ut her stemmer ikke, men har funnet flere andre som stemmer. Morsom greie, men absolutt ikke noe å stole på :)

Skrevet

Vil tro det er ganske 50/50 % sjanse for at den stemmer ;) Men her stemte den! :-) Hadde den stemt for mamma, hadde jeg vært gutt. :P

Skrevet

http://www.terminkalkulator.com/kinesisk-fodselskalender/

Her skal man kunne gå ut fra mors alder ved unnfangelse + måneden unnfangelsen fant sted og finne barnets kjønn med 90% sikkerhet :fnise:

Synes sånt er morsomt og se, selv om jeg ikke tar det så seriøst. Noen som vil sjekke hva kalenderen sier om sitt barn (født eller sjekket kjønn på UL) og fortelle om den stemmer eller tar feil? :)

Jeg kommer ikke inn på siden når jeg trykker på linken din! :( Hvor fant du den?

Skrevet

På terminkalkulator.com :)

Hm..kommer ikke inn i det hele tatt jeg. Får prøve igjen senere! :)

Skrevet

Sjekket to forskjellige, den ene sa gutt og den andre sa jente. Barnet er så vidt jeg vet ikke tvekjønnet :-p

Skrevet

Kommer meg heller ikke inn på siden men har vært inne på den (trur det var den) en gang tidligere og fikk spådd en gutt, ifølge ordinær ultralyd er jeg gravid med en gutt, har ikke født ennå altså. Men det er jo 50-50% sjanse for jente eller gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...