Gjest ? Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Ville dere ha barbert bort alt håret på hodet hvis det hadde blitt mote? Hvis alle de berømte modellene hadde gjort det?
Lumiah Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Nei, trives best MED hår, tror jeg! :brunette:
Rannva Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Nei, absolutt ikke. Det er fint på noen, men tror ikke jeg passer det..
Gjest Fighter Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 Har gjort det uten at det var mote :-)
Arkana Skrevet 19. april 2004 #7 Skrevet 19. april 2004 Nei, aldri. Jeg er veldig stolt av og glad i håret mitt.
missfidget Skrevet 19. april 2004 #8 Skrevet 19. april 2004 Jeg har gjørt det engang. Jeg var 18 år gammel og det så ut litt tøft der og da-der og da var digget jeg punk stil og, ikke nå lenger. Nå jeg ser jenter med slik har jeg en tendens å tenke at de har miste haret sitt pga strålebehandling. (Er det stygg å tenke slik? Vet ikke men det er bare sånn jeg tenke...)Det er ikke nødvendig å klippe så kort. Man kan gjør så mye uten å bare barbere håret vekk synes jeg. Forresten, gjør jeg ingenting bare for mote sin skyld. Jeg velge ut det jeg liker, la det reste stå igjen. Også er det mange ting som jeg kan beundre uten å kler meg selv i det. Nå det gjelder hår synes jeg forandring er viktig. Det verste jeg vet er damene som vil ikke gi slipp på en 10 år gammel frisyre. Jeg forandre hver gang jeg besøker frisør. Farger, lengder, alt! Det er så gøy synes jeg! Ja ja, det var min mening i alle fall... :-)
Gjest Maybe Skrevet 20. april 2004 #9 Skrevet 20. april 2004 Ja!! På Huk i fjor sommer så jeg en voksen jente som hadde barbert hele kroppen sin. Synes det så stilig ut, jeg .... vurderer det, ja.
aline Skrevet 20. april 2004 #10 Skrevet 20. april 2004 Dersom jeg hadde hatt ett hode som passet til å det og ett ansikt som kledde det, så kunne jeg ha gjort det ja, men antagelig ikke dersom alle andre gjorde det!! Har vært nede i ett par cm hår på det minste, og selv om "alle andre" mente man skulle ha langt hår når man er kvinne og blond, så trivdes jeg selv med kort-kort! Man skal aldri si aldri, en dag kommer lysten til å ta alt, og hvem vet hva jeg gjør da.
Lizzie Skrevet 20. april 2004 #11 Skrevet 20. april 2004 Nei! Aldri! Har et veldig nært forhold til håret mitt og slet innvendig den gangen jeg dristet meg til å klippe det skulderlangt....
Gjest Madley Skrevet 20. april 2004 #12 Skrevet 20. april 2004 Jeg mister håret nå jeg. pga en ulykke. Og det er kjempetrasig..kunne aldri barbert hodet frivillig!
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. april 2004 #15 Skrevet 20. april 2004 Nei, det ville jeg ikke!!! ALDRI!!! Jeg har hatt kort-kort hår og strevd lenge med å spare ut, så jeg hadde aldri aldri skinnet meg!!!
Gjest Embla s Skrevet 20. april 2004 #16 Skrevet 20. april 2004 Å nei. Npr det gjelder håret mitt, følger jeg ikke trender, men har det slik jeg liker det. Men hvem vet, hvis jeg hadde hatt et pent hode og kledde kort-kort så ville det vært lettere å gjort det hvis det var mer vanlig. Tanken ville på en måte aldri falt meg inn nå som det er såpass uvanlig.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. april 2004 #17 Skrevet 21. april 2004 Nei! Det ville jeg aldri gjort. Mrs.Potter
Gjest HarLyst Skrevet 21. april 2004 #18 Skrevet 21. april 2004 Spennende ide ... Dette satte tankene i gang. Fikk en kompis til å retusjere vekk alt hodehår på et digitalt bilde ... og jeg syns det var stilig. (Det gjorde forresten han også) Har veldig lyst, men vet ikke om jeg tør.
Maetzii Skrevet 21. april 2004 #19 Skrevet 21. april 2004 Hadde "halve hodet" glattbarbert for et års tid siden (med "hanekam"), og det var utrolig slitsomt å holde det pent... og ikke fikk jeg til å barbere meg selv heller, så jo ingenting bak.... Men om det hadde vært litt enklere, og samboeren min ikke hadde vært så fryktelig imot det, så hadde jeg gjerne tatt hele hodet jeg
bare meg 79 Skrevet 26. april 2004 #20 Skrevet 26. april 2004 Er du helt gærn!!!!!!!!! Kunne ikke falt meg inn, skulle hadd en sum med mange nuller da ja!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå