Wayah Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Om 61 dager er det vår tur Første gang jeg brukte den smiley'en tror jeg, gleder meg masse nå, helten fikk kostymet sitt på fredag, min kjole er ferdig, forlovere har sagt ja, det meste er i boks, tror jeg har vært tidlig ute med mye, men ååååh så deilig å ikke måtte stresse Gleeeeeder meg Gratulerer med kun to måneder igjen til dere andre som vi deler dag med, håper dere får en flott dag! Og la oss alle be meteorologisk institutt om en eksepsjonelt fin dag
Gjest Lompa Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Ååååh,heldiggris! Vi har fire og en halv måned igjen, men har fått ut invitasjonene i dag.Svarfrist 31 mai, så nå tripper jeg allerede. To måneder....*sukk!*
blyg Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Hey Wayah!! Det samme gjelder meg... og gulp!!! Tiden går veldig fort... synes ikke det er lenge siden han fridde jeg... og wops så er vi bare to mnd unna forhåpentlig vis en av våre beste dager i hele livet!!! Lykke til til deg og!!
frosken Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Tida går fort.... to måneder er ikke lang tid! Bestiller fint vær på Sørlandet den dagen (og resten av landet) - vi gifter oss i Kristiansand. Gleder meg!
Pip'n Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Bare 2 mnd. igjen - jippiii... Nå kan man virkelig begynne nedtellingen - 61 dager!!! Lykke til med forberedeleser alle sammen!
Gjest Tex Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 Førti dager, og sommerfuglene begynner så smått å melde seg.....
*Lene* Skrevet 19. april 2004 #7 Skrevet 19. april 2004 Førti dager, og sommerfuglene begynner så smått å melde seg..... Slenger meg glætt på den
skogeki Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 Det sitrer litt i kroppen når det nå bare er to måneder igjen. Heldigvis føler jeg at det meste er klart til 19. juni. Klem til dere andre 19. juni-bruder! :klem2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå