AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 For tre uker ca. var jeg så dum å ha ubeskyttet samleie. Jeg går på p-piller, men har ikke vært så flink å ta de til samme tidspunkt(pleier å ta de til middag som oftest)!men har noen gang tatt de til kvelds grunnet litt stress i hverdagen. Jeg går på cerazette? Så jeg har ikke hatt mensen på en god stund, så er ikke så lett å si om mensen har uteblitt for å si det sånn. Nå de siste dagene har jeg vært så utrolig sulten, og hatt litt ømme bryster. I tillegg går jeg rundt med følelsen av å måtte tisse hele tiden! Noe som er utrolig irriterende! Er rimelig sikker på at det ikke er uvi, siden jeg har hatt det før og nå gjør det ikke vondt å tisse, gikk også på antibiotika her nylig.. Kan man få symptomer så tidelig? Anonymous poster hash: e090a...b6e
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Ja, du kan være gravid. Ta en test.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 cerazette kan fint taes til middag en dag og kvelds en annen uten problemer. Så er ikke DER problemet ligger. Men antibiotika har en tendens å ta bort effekten av p-piller så der har du nok muligens grunnen. (Pluss at det ikke er 100% trygt med p-piller i seg selv da) Så ta deg en test og finn det ut. du må også si til legen din at du ikke vet når du hadde mensen sist, du vil nok måtte på en innvendig ultralyd for å finne ut om du er 5 uker på vei eller 15........ Anonymous poster hash: 34865...7c2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 og ja, symptomene kan komme så tidlig. Anonymous poster hash: 34865...7c2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Skal ta en test så fort som mulig. Er bare 18 år så håper at jeg ikke er gravid.. Nå hadde jeg faktisk en liten blødning også, blødde ikke mye, bare merkbart i trusa liksom. Er det vanlig så tidelig hvis det er snakk om graviditet? Anonymous poster hash: e090a...b6e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 cerazette kan fint taes til middag en dag og kvelds en annen uten problemer. Så er ikke DER problemet ligger.Men antibiotika har en tendens å ta bort effekten av p-piller så der har du nok muligens grunnen. (Pluss at det ikke er 100% trygt med p-piller i seg selv da) Så ta deg en test og finn det ut. du må også si til legen din at du ikke vet når du hadde mensen sist, du vil nok måtte på en innvendig ultralyd for å finne ut om du er 5 uker på vei eller 15........ Anonymous poster hash: 34865...7c2 Ang antibiotika så kan de redusere effekten av p-piller fordi noen får diare av antibiotika, ellers har antibiotika null effekt på p-piller (etter hva jeg har lest meg frem til tidligere). Ellers enig i det du sier, p-piller er ikke helt trygge og du TS bør få en tidlig ultralyd om du er gravid, det er viktig med tanke på abort om du skal ta det (siden grensen er 12 uker), men også for å vite når ungen kommer om du skal beholde. Kanskje du er gravid, kanskje ikke, er vanskelig å vite. Jeg ble selv gravid for noen år siden etter å ha glemt EN pille, oppdaget ikke før morgenen etterpå at jeg hadde glemt en pille. Så ta en test med den første urinen i morgen når du står opp (om du får kjøpt en test i dag). Noen blør når de er gravid uten at noe er galt, mens andre ikke. Kanskje du holder på å få mensen, kanskje du er gravid. Er veldig vanskelig for oss å vite om du er gravid, håper at du ikke er det siden det er det du håper på selv, lykke til! Anonymous poster hash: 56e65...25f
Gjest åffårno Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Alle kvinner på kloden som har hatt sex kan være gravide. Så ja.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Jeg tok test før idag, var heldigvis ikke gravid. Så da må det være noe annet som gjør at jeg er konstanst sulten og må tisse hele tiden da.. Anonymous poster hash: e090a...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå