Gå til innhold

Jeg forfaller som singel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk sier at jenter forfaller i forhold, men for min del er det stikk motsatt. Som singel orker jeg ikke shave leggene, underlivet, orker ikke nappe øyenbrynene, klippe håret og jeg orker ikke trene så mye som jeg gjør i et forhold. Ikke orker jeg å sminke meg bra heller.

Dette er kun etter 2 mnd som singel, men nå har jeg funnet en fyr, og nå ser jeg plutselig ganske bra ut igjen :P

Så jeg tror bare det er tullball at jenter forfaller i et forhold, for i et forhold har man noen man ordner seg for.

Anonymous poster hash: 60395...580
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser du bra ut igjen? :P

Picture, or it didnt happen! ;)

Anonymous poster hash: c0ef9...ece

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg merker ikke så stor forskjell, jeg. Det er jo hyggelig å være litt ekstra fin for kjæresten, innimellom i hvertfall, men jeg ordner meg for min egen velvære, etter hva jeg er mest komfortabel med, og ut fra anledning etc. Ikke først og fremst for andre, eller avhengig av om jeg har kjæreste. Da tenker jeg på sånt som klær, hår, sminke osv. Dette betyr også at jeg ikke gidder å dolle meg opp bare av prinsipp, når jeg er i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Da er du din egen verste fiende. For jeg hadde også et forfall etter to-tre mnd og depresjon etter der, men nå, etter nærmere ett år er livet helt topp. For jeg har blitt kjent med meg selv igjen.

Anonymous poster hash: 83cea...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...