AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #21 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er veldig fornøyd med å hete det. Det har en positiv og lys klang, det er uvanlig nok til at jeg sjelden møter andre som heter det, men vanlig nok til at alle kjenner til det. Har aldri behøvd å stave fornavnet mitt, og det fungerer også godt på engelsk, tysk, fransk og de fleste andre språk jeg har vært borti. Anonymous poster hash: 71700...126
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #22 Skrevet 29. juli 2013 Det har en grei klang, er verken for lett eller for tungt, for sært eller for vanlig, det funker på ulike språk, det gir ikke særlig rom for mobbing... Men utover det synes jeg ikke det er spesielt pent. Det er allsidig og helt greit, men litt anonymt. Kjenner to stykker som heter det - hun ene er sporty og sarkastisk med en helt hysterisk humor, hun andre er en irriterende idiot. Anonymous poster hash: bd38e...da9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #24 Skrevet 29. juli 2013 Kjempefint, vurderte det til jenta mi Anonymous poster hash: 551b2...242
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #25 Skrevet 29. juli 2013 liker det ikke. men bedre enn mye annet. Anonymous poster hash: 5edee...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå