Gjest Xavia Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Ahhh!!! Hvordan kommer jeg meg videre? Har kommet meg ut av det første rommet. Løper nå mellom to rom. Har funnet en diskett boks....
Gjest Lea Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 I rommet med PC henger det et slags flagg på veggen. Der kan du ta en nål i det ene hjørnet. Klikk på nålen og diskettboksen og du får ut disketten. Skru på PC-en og sett inn disketten. Skru PC-en av og på og du får koden til døra.
Gjest Xavia Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Takk, fant det ut. Nå er jeg i rommet med teppene...
Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Lurer på hvor mange ganger det spillet har blitt linket til her inne. Men det er et morsomt spill
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 Dritgøy spill, ble faktisk lei meg da jeg ble ferdig med det! :o Finnes mange tråder om det her, de som trenger noen tips kan søke og finne masse hjelp der
Gjest -kebolle Skrevet 21. april 2004 #7 Skrevet 21. april 2004 nysgjerrig nå... skal teste... og holde tråden varm så lenge... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå