Gjest Guilty Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Ok, det har seg sånn at jeg har veldig lyst på nye fortenner. Hater mine, og det sitter nok igjen fra tiden jeg hadde mellomrom mellom tennene. Nå er halve tannen på hver side ekte, og halve er noe annet som tannlegen satte på for mange år siden. Jeg går og tenker på dette men det er så fryktelig dyrt.. Ser det så ille ut som jeg tror og bør jeg gjøre det? Føler ofte at folk stirrer så unngår helst å vise tennene mine om jeg kan. Fint med ærlige meninger! *bilde fjernet* Endret 30. juli 2013 av Guilty
MilleVanille Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Hvorfor hater du dem?! Jeg synes smilet ditt er kjempefint!
Gjest Guilty Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Hvorfor hater du dem?! Jeg synes smilet ditt er kjempefint! Synes de er så store og firkanta, litt som klosser. Har aldri likt de. Men vet ikke om det er verdt å betale 15 000 eller hva det kommer på for å få fikset det(må vel fikse de ved siden av og om jeg først begynner). Men takk Endret 28. juli 2013 av Guilty
MilleVanille Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Synes de er så store og firkanta, litt som klosser. Har aldri likt de. Men vet ikke om det er verdt å betale 15 000 eller hva det kommer på for å få fikset det(må vel fikse de ved siden av og om jeg først begynner). Men takk Skjønner. Vel, jeg er en person som legger merke til ALT, både på meg selv og andre. Skikkelig latterlig uvane, jeg legger virkelig merke til absolutt alt. Men, helt ærlig, jeg tenkte ikke noe annet enn at smilet ditt var pent da jeg så på bildet. Synes ikke du trenger å gjøre noe med tennene dine i det hele tatt. Klart, hvis det plager deg kjempemye - go for it. Men jeg ser på det som totalt unødvendig!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg synes de er fine, så lenge de har jevn farge ser man ikke at de er fikset på. Størrelsen er jo den som passer til resten av tannrekka, så den er det ikke så mye å gjøre med. Jeg måtte få krone på mine egne fortenner, men dette var fordi de var så ødelagt at de ikke kunne fikses på, og de hadde et tydelig skille mellom ekte tann og fylling. Det å bytte dem var både dyrt, vondt og ubehagelig, så jeg hadde ikke gjort det uten å være helt nødt. Anonymous poster hash: 900bb...16f 1
Gjest Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Du har jo en flott smil, Guilty! Tror dette er noe kun du tenker på, for tennene dine ser fine og naturlige ut. Synd å skulle bruke 15 000 på nye tenner, når det i mine øyne er helt unødvendig. Selvfølgelig, plager det deg ekstremt mye så vil det nok være verdt det for din del, men jeg tviler sterkt på at noen stirrer på tennene dine fordi de er stygge.
Gjest Guilty Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Takk for svar alle sammen! Da tror jeg at jeg venter til jeg faktisk er nødt til å bytte de ut
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Du trenger ikke å bytte dem ut. Var ikke noe i veien med form og størrelse. Hadde du tatt en tannbleking hadde du hatt ganske så perfekte tenner. Anonymous poster hash: 6163e...269 1
Gjest Funky Punk Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Stemmer i med alle fine kommentarer du har fått. Syns du har flotte tenner og et flott smil.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Takk for svar alle sammen! Da tror jeg at jeg venter til jeg faktisk er nødt til å bytte de ut Forventet noe skikkelig ille her, men du har jo fine tenner! Men, jeg skjønner hva du mener fordi jeg har like fortenner som jeg føler ligner på klosser. Vi har samme dine var faktiske fine og et nydelig smil!Anonymous poster hash: 7f1e3...466
Gjest Superwoman! Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Du har jo helt normale tenner, ingenting å være flau eller skamme deg over! Trenger du litt oppmuntring bør du google "british teeth stereotype", da forstår du. Endret 29. juli 2013 av Superwoman! 1
Gjest Guilty Skrevet 29. juli 2013 #13 Skrevet 29. juli 2013 Takk for svar igjen alle sammen! Du trenger ikke å bytte dem ut. Var ikke noe i veien med form og størrelse. Hadde du tatt en tannbleking hadde du hatt ganske så perfekte tenner. Anonymous poster hash: 6163e...269 Ok, takk. Sitter faktisk med tannbleking på nå Forventet noe skikkelig ille her, men du har jo fine tenner! Men, jeg skjønner hva du mener fordi jeg har like fortenner som jeg føler ligner på klosser. Vi har samme dine var faktiske fine og et nydelig smil!Anonymous poster hash: 7f1e3...466 Takk! "Godt" å høre at andre skjønner hva jeg mener med det Du har jo helt normale tenner, ingenting å være flau eller skamme deg over! Trenger du litt oppmuntring bør du google "british teeth stereotype", da forstår du. Oida, har kanskje ikke så mye å klage over som jeg trodde.
Gjest Kaxxy Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 wow, jeg trodde at bildet var av slik som du VILLE ha dem! De er veldig fine. Men jeg ser selv at jeg syns mine to fortenner er litt store, jeg er liksom så lita ellers.. og de går litt utover. Kjeveortopeden ville ikke gjøre dem rette, fordi da ble overleppa ikke sånn kvinnelig og fin utover. ehm, kan vel ta restylane? sukk... Men jeg ante ikke at slikt kunne fikses! Men tror ikke jeg ville prioritert det..... men er det noe du tenker på hver dag, så er det nok best å gjøre noe
Gjest Guilty Skrevet 30. juli 2013 #15 Skrevet 30. juli 2013 wow, jeg trodde at bildet var av slik som du VILLE ha dem! De er veldig fine. Men jeg ser selv at jeg syns mine to fortenner er litt store, jeg er liksom så lita ellers.. og de går litt utover. Kjeveortopeden ville ikke gjøre dem rette, fordi da ble overleppa ikke sånn kvinnelig og fin utover. ehm, kan vel ta restylane? sukk... Men jeg ante ikke at slikt kunne fikses! Men tror ikke jeg ville prioritert det..... men er det noe du tenker på hver dag, så er det nok best å gjøre noe Takk Ja, har det problemet jeg og.. Men jeg kommer nok til å måtte skifte de ut uansett om en stund, kanskje jeg har litt bedre råd også innen den tid. Ja, tenker mye på det men. Er tydeligvis ikke så stor krise som jeg først følte det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå