AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Er det noen som har noen gode tanker og ideer til inngravering i forlovelsesringer? Vil egentlig ikke ha det som alle andre har; "din ***" osv... Vil ha noe litt mer "morsomt" eller uorginalt. Forslag? Anonymous poster hash: 5fa32...df6
Bygdejenta Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Eg og kunne tenkt meg noe litt meir uorginalt. Kanskje ikkje i gifteringen, men i forlovelsesringen (siden eg skal bruka begge). Me har dessverre ingen gode forslag sjølv, alt eg kommer på blir bare tåpelig Men her er noen forslag eg har lest på nettet: Til Dovre faller Til evigeheten og... Put it back on Hans: Hun ville + dato Hennes: Han måtte + dato Ingen vei tilbake Elsker deg + navn
CathFoto Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Hvorfor ønsker dere uorginalt? Det er jo det letteste å finne. Orginale derimot er vanskelig.
Bygdejenta Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Eg ønske egentlig noe internt mellom forlovaren min og meg i forlovarringen. Noe som betyr noe for bare oss, men som sagt alt eg kjem på er bare tåpelig. I gifteringen trur eg det blir navn og dato.
Bygdejenta Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Jeg håper du mener forloveden? Hahaha, ja, det håpe eg og
borgil Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Originalt: den som gir seg er en dritt.. Eller hva med "kjærlighet til (navn) "Sammen klarer vi alt"
våren14 Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Sliter med samme problem - leter etter fine ting som kan stå som starter i den enes ring og avsluttes i den andre. Typ "Hun ville - han måtte", bare litt hyggeligere Slik at ringene liksom hører sammen og ikke er komplette uten hverandre. Noen som har gode forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå