Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det ganske tungt for tiden og innså nettopp at utenom kjæresten min så har jeg ingen jeg virkelig kan snakke med.. Joda, jeg har venner men det er aldri snakk om seriøse ting, vi har det bare gøy. Vet ikke helt hvor jeg prøver å komme med dette, men trengte bare å få litt utløp for det.

Anonymous poster hash: d0f47...195
Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Det er vondt å ikke har noen å snakke med. Hva med å skrive inn her, og lufte ut tankene litt? :)

Hvorfor har du det vondt?

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Du skriver jo som AB så nå har du muligheten til å lette på trykket :)

Det er viktig å ha minst en man stoler helt og fult på i virkeligheten og, men

er det noen grunn til at du ikke snakker om seriøse og følelsesladde ting med vennene dine?

Skrevet

Ja, skriv her!

Skrevet

Men du kan jo snakke med kjæresten din. En er mye bedre enn ingen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo aldri negativt å ha flere mennesker enn EN person å snakke med i livet sitt da.

En gjør seg VELDIG avhengig av den personen da.

Anonymous poster hash: dd2ec...e19
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner situasjonen, har selv bare samboeren å prate med om alt. Vennene mine viser seg å ikke være de vennene jeg trodde de var og dermed er samboeren min den eneste jeg virkelig stoler på.
Det er jo helt klart positivt, men det er jo også klart at det hadde vært godt å ha andre å prate med også.

Selv har jeg fått utløp for mye her inne, så det kan jo være en mulighet. Helt klart ikke det samme som å sitte i en sofa å prate med noen, men litt hjelper det jo.

Ikke så veldig mye hjelp i meg, men tenkte bare at du skulle vite du ikke er alene om ha det slik. Vi er "heldigvis" flere. Håper det ordner seg for deg!

Anonymous poster hash: 7417e...b9e
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har heller ikke det når det virkelige er noe. Har ikke kjæreste en gang, og har ikke så gode venninner. Da er det bedre å snakke med moren min, for hun bryr seg i det minste. Men kan ikke snakke med henne om menn da. Så da får jeg heller holde deg for meg selv.

Skrevet

Det er jo aldri negativt å ha flere mennesker enn EN person å snakke med i livet sitt da.

En gjør seg VELDIG avhengig av den personen da.

Du har rett i det. Dess flere fortrolige venner, dess bedre, men det er ikke alle som har noen de kan snakke med. Ikke en eneste.

Gjest Gjest
Skrevet

Så da får jeg heller holde det for meg selv.

(rettelse :) )

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg ts. Ikke så veldig mange å snakke med utenom kjæresten. Har ingen videre kontakt med nærmeste familie, så føler ikke for å åpne for disse heller.

Som du ser er det flere av oss som har det som deg :) Bare skriv du, så skal vi lese ;)

Anonymous poster hash: 7f889...bc1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har måttet betale for psykolog en gang fordi jeg ikke hadde noen å snakke med og holdt på å sprekke,

Anonymous poster hash: 4d946...bee
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i liknende situasjon. Hadde ikke jobb, ingen familie, ingen venner. Bare en kjæreste. Så han fikk høre alt jeg måtte få ut. Han gadd ikke mer og stakk av. Så skaff deg heller en psykolog TS.

Anonymous poster hash: 7dd2b...9ae

• Liker 2
Skrevet

Heller et par tusen ut av vinduet enn kjæresten ut av døra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett i det. Dess flere fortrolige venner, dess bedre, men det er ikke alle som har noen de kan snakke med. Ikke en eneste.

Nei, du har rett i det. Det er veldig trist, men det er aldri håpløst likevel.

Og i slike tilfeller, er det bedre å lære dem til å fiske, enn å daglig gi dem en ny fisk eller to.

Anonymous poster hash: dd2ec...e19

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Skal skrive mer i morgen men nå vil jeg bare legge meg og glemme alt..

Og til dere som nevner at jeg kan miste kjæresten og at det kan lønne seg å få psykolog: Jeg har en psykolog jeg bare kan ringe og få hastetime hos(går der ikke fast men h*n er klar for akuttime med meg om det behøves) og har vært hos 4 forskjellige psykologer før, men jeg trenger ikke en som jeg bare kan prate med, jeg trenger en som faktisk bryr seg og, det gjør ikke en psykolog. Og jeg klager ikke til kjæresten hele tiden og er nesten alltid glad foran han så han forsvinner ikke med det første.

Anonymous poster hash: d0f47...195
  • Liker 1
Skrevet

Hva med å kontakte Røde kors sin besøkstjeneste eller Frivillighetssentralen i kommunen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte, men jeg er nysingel i tillegg. Woho!

Anonymous poster hash: bbbb5...9f5
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...