Dystonia Skrevet 8. juni 2002 #1 Skrevet 8. juni 2002 Jeg har planer om å kjøre Vestlandet i sommer, kanskje ned til Bergen eller der omkring. Hva bør jeg få med meg på turen? Jeg finnes ikke kjent der.... Noen tips?
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #2 Skrevet 27. juni 2002 Prøv www.hjalma.no -litt info om Nordfjord. Et flott sted å dra innom på vei til Bergen.
Mistyen Skrevet 27. juni 2002 #3 Skrevet 27. juni 2002 Vi var i Flåm på mini-bryllupsreise. Et skikkelig koselig sted. Tok Flåmsbanen opp i fjellet, og ellers bare kosa oss med hverandre. Ta turen innom, det er verdt det.......
Gjest Lottemor Skrevet 27. juni 2002 #4 Skrevet 27. juni 2002 Når du har kommet til Bergen må du få med deg(lager en liste jeg ) : *akvariet *fløyen *ulriken *Bryggen og fisketorget *Troll hauen(Edvardt grigg sitt hjem) *Romantisk tur i Fjelveien *Herdla kriks museum (ligger på askøy) *Alvøen-Fridafarsmers hoved gård *Damsgård hoved gård *Nordnes parken *Våre flotte gammle kirker i sentrum *Stadsrådlemkull *gammle Bergen Kunne ha rammset opp myyyye myyye mer men tok det jeg syntes er flottes og vedrt og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå