Gå til innhold

Wow - Jeg må virkelig være uattraktiv!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha hengt litt på forumet en stund har jeg lært at kvinner stort sett blir nedlesset av beundrere og vi kan bare knipse fingrene så står guttene i kø. Det er visstnok så lettere å være jente uansett personlighet eller utseende.

Hos meg selv derimot, står det stille på kjærlighetsfronten og det skjer stort sett ingenting, noe som gjør det ekstra kjipt å høre om mange beundrere jenter har og hvor lettere vi har det når det gjelder dating osv.

... Noen som føler det samme? At det virker som det egentlig er normalt at vi skal sitte passivt med en flokk beundrere som sitter og venter på oss, men vi føler oss ekstra uattraktiv ved motsatte kjønn da dette tydligvis ikke skjer noe av...?

Anonymous poster hash: 8a1ce...ff7
  • Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok normalen er å IKKE bli nedrent av beilere.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme! Har vel knapt hatt en eneste interessent :P

Anonymous poster hash: 0e3b2...55f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jenter har det ikke lettere med dating, ei heller med å finne en kompatibel partner.

Så har man nok endel som mistolker hva slags oppmerksomhet de får og hva den betyr.

Så har man igjen endel som kanskje enkelt får umiddelbar oppmerksomhet og kortvarige relasjoner, men av ulike grunner sliter med å få mer langvarige relasjoner.

Jeg kjenner mange attraktive kvinner, men jeg kjenner ingen som av den grunn har automatisk hell i kjærlighet.

Anonymous poster hash: 0182e...729
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gjør dere noe selv for at folk skal legge merke til dere da? Eller sitter dere hjemme dag ut og dag inn?

Anonymous poster hash: e0f39...acf
Gjest Raindrops
Skrevet

Lett å finne noen å ha sex med kanskje, som av og til kan virke som det eneste som betyr noe i denne "kjønnskampen". Men lettere for å finne seg en kjæreste? Neppe.

• Liker 5
Skrevet

hæ? Jeg føler meg plutselig alene :( Mener dere å si at INGEN av dere andre har en høy (minst 1.95), kjekk, og mystisk ung mann som står foran ytterdøra hver morgen når man går for å hente posten? Jeg synes han begynner å bli irriterende, og hadde gledet meg til å diskutere dette problemet med KG.
For ikke å snakke om den hvite gangeren som han alltid klarer å tjore fast til garasjeporten. Det er faktisk klin umulig å lirke en hest ut av garasjeporten når den først har satt seg fast.

Nei - dette forumet er ikke godt for noe!

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Lett å finne noen å ha sex med kanskje, som av og til kan virke som det eneste som betyr noe i denne "kjønnskampen". Men lettere for å finne seg en kjæreste? Neppe.

Kan det kanskje tenkes at for mange menn, i alle fall de som virker å ha den holdningen at kvinner har det så lett, så er sex og det å dele samme hus mer enn nok?

Anonymous poster hash: e0f39...acf

• Liker 5
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Em, kan fortelle mitt syn på saken og jeg kan forsåvidt ta utgangspunkt i meg og en kompis.

Han er stor og godt trent, mens jeg er forsåvidt tynn og ser helt normal ut. Når vi var på ferie stirret damer han ned i senk, og flere gav han komplimenter på utseende. En sa direkte: Are you som kind of athleete, footballplayer maybe? Han er dog av typen som er sjenert, og trenger egentlig at damen gjør mye av jobben på sjekkefronten, i alle fall når han er edru. Fikk forsåvidt noen komplimenter selv, så jeg gikk ikke helt under :P Forskjellen mellom oss er altså at damer oppsøker og gjør seg tilgjengelig for han oftere, mens jeg blir ikke oppsøkt like ofte.

Jeg derimot er ikke like sjenert som han og klarer fint å sjekke opp på egenhånd uten noe hjelp fra damen. Så selv om han får mer oppmerksomhet pga av utseende enn meg så er det som oftest jeg som kommer i kontakt med damer ute. Jeg sitter ikke og venter på at en dame skal komme å gjøre hele jobben for meg, jeg tar no kontroll over situasjonen og gjør det selv.

Sum alla sum, folk som ser veldig bra ut får gjerne mer oppmerksomhet, men hvis de ikke klarer å gjennomføre den første delen alene på en brukbar måte, i alle fall menn, så kommer de ingen vei. Det gjelder forsåvidt pene kvinner også, men det blir jo mye lettere når det er menn som på en måte gjør den første vanskelige delen. Det er jo derfor menn sier at det er lettere å være kvinne på den fronten, fordi våres realitet er jo at vi må oppsøke først.

Det man egentlig trenger for å klare seg bra på dette området er gode sosiale ferdigheter. Trenger ikke å se ut som Brad Pitt eller Angelina :P

Endret av .-L-.
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Em, kan fortelle mitt syn på saken og jeg kan forsåvidt ta utgangspunkt i meg og en kompis.

Han er stor og godt trent, mens jeg er forsåvidt tynn og ser helt normal ut. Når vi var på ferie stirret damer han ned i senk, og flere gav han komplimenter på utseende. En sa direkte: Are you som kind of athleete, footballplayer maybe? Han er dog av typen som er sjenert, og trenger egentlig at damen gjør mye av jobben på sjekkefronten, i alle fall når han er edru. Fikk forsåvidt noen komplimenter selv, så jeg gikk ikke helt under :P Forskjellen mellom oss er altså at damer oppsøker og gjør seg tilgjengelig for han oftere, mens jeg blir ikke oppsøkt like ofte.

Jeg derimot er ikke like sjenert som han og klarer fint å sjekke opp på egenhånd uten noe hjelp fra damen. Så selv om han får mer oppmerksomhet pga av utseende enn meg så er det som oftest jeg som kommer i kontakt med damer ute. Jeg sitter ikke og venter på at en dame skal komme å gjøre hele jobben for meg, jeg tar no kontroll over situasjonen og gjør det selv.

Sum alla sum, folk som ser veldig bra ut får gjerne mer oppmerksomhet, men hvis de ikke klarer å gjennomføre den første delen alene på en brukbar måte, i alle fall menn, så kommer de ingen vei. Det gjelder forsåvidt pene kvinner også, men det blir jo mye lettere når det er menn som på en måte gjør den første vanskelige delen. Det er jo derfor menn sier at det er lettere å være kvinne på den fronten, fordi våres realitet er jo at vi må oppsøke først.

Det man egentlig trenger for å klare seg bra på dette området er gode sosiale ferdigheter. Trenger ikke å se ut som Brad Pitt eller Angelina :P

Dere høres ut som knoll og tott jo!

Anonymous poster hash: 9b456...538

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Dere høres ut som knoll og tott jo!

Hehe, kanskje det. Vi har veldig barnslig humor i grunn, em hva heter det da, sån humor som bare gruppen eller enkelte forstår.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, kanskje det. Vi har veldig barnslig humor i grunn, em hva heter det da, sån humor som bare gruppen eller enkelte forstår.

Forståelse for ironi? Begrepet du leter etter kalles ofte for intern humor forøvrig. :)

AnonymBruker
Skrevet

Forståelse for ironi? Begrepet du leter etter kalles ofte for intern humor forøvrig. :)

Jeg tror "lavpannet humor" passer bedre i dette tilfelle.

Anonymous poster hash: 7e4fd...f0c

• Liker 2
Skrevet

Gjerne del :laugh:

Skrevet (endret)

Vel, jeg har mer enn nok av "beundrere", men det betyr ikke at det lettere med tanke på dating, finne en kjæreste osv. Er ofte idioter som renner etter meg. :ler:

Endret av FantasDick
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror "lavpannet humor" passer bedre i dette tilfelle.

Anonymous poster hash: 7e4fd...f0c

Et skjært barn har mange navn. Og kallenavn.

Gjest Summers
Skrevet

Det kommer jo også an på hvor sosialt liv man har. Skal være litt heldig pm man blir stoppet på gata her i norge

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg har mer enn nok av "beundrere", men det betyr ikke at det lettere med tanke på dating, finne en kjæreste osv. Er ofte idioter som renner etter meg. :ler:

Haha! Av en eller annen grunn minner det meg om da jeg var single og hadde en kjekk, men litt innpåsliten nabo , som stadig var frempå, selv før det ble slutt mellom han og han samboer.

Til tider følte jeg meg litt beklemt.

En kveld hadde det vært en oter på trappa mi, da jeg skulle gå ut en tur og da jeg fortalte venninna mi om dette trodde hun at jeg mente at naboen min hadde stått der og ble ganske oppgitt på mine vegne. . ;)

Er vanlig å kalle hannkjønn som flyr etter damer for " oter" der jeg bodde.

Gjest .-L-.
Skrevet

Kanskje jeg liker å kødde med folk :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg liker å kødde med folk :)

Kanskje du er alene om den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...