Gå til innhold

Sønnen min digger skrope, er det normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når han spiser skiver, så spiser han først det i midten, som mange andre barn. Men der andre barn lar skorpene ligge, eller hiver dem under bordet (har jeg faktisk sett mye av da jeg jobbet i barnehage), så sier gutten "jeg sparer skorpen til slutt for det er det beste av alt".

Og når far i huset baker brød (husfar.. :) ), så vil gutten alltid ha skalkene.

Hvordan er deres barn med tanke på skalker og skorper på skivene? Har aldri hørt om andre barn som digger skorper og skalker.

Anonymous poster hash: f9dbc...290
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene min digger skorpene, den andre digger skalkene :) jeg spiste også helst skalkene da jeg var liten :)

Gjest Gjest
Skrevet

Når han spiser skiver, så spiser han først det i midten, som mange andre barn. Men der andre barn lar skorpene ligge, eller hiver dem under bordet (har jeg faktisk sett mye av da jeg jobbet i barnehage), så sier gutten "jeg sparer skorpen til slutt for det er det beste av alt".

Og når far i huset baker brød (husfar.. :) ), så vil gutten alltid ha skalkene.

Hvordan er deres barn med tanke på skalker og skorper på skivene? Har aldri hørt om andre barn som digger skorper og skalker.

Jeg elsket skalker som barn :-)

Skrevet (endret)

Jeg har alltid elsket skorpe og skalker, og er helt enig: det er det beste med hele brødskiva. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Skorpe og skalk er det beste! Skjærer alltid tykke skiver, så jeg får ekstra mye skorpe. :) Det beste jeg viste når jeg var liten var å få en stor skalk av mammas nystekte brød, med smør som smeltet.

Har forresten lagt merke til at barn står ved brødskjæremaskinen i butikkene å venter på kunde etter kunde, for å spise skalkene som blir igjen ;)

Anonymous poster hash: a9f52...604

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også sånn (og er det fortsatt!!). Skorpe og skalk er det beste med brødet.

Anonymous poster hash: 210bc...aa1
Skrevet

Jeg likte også skorpen og skalkene best:D Bestemor ble alltid like forferda :fnise: Og det gjør jeg forsåvidt enda:) Best er seig eller hard skorpe!^^,

AnonymBruker
Skrevet

Ah, du verden, så mange skorpeelskere det var her! Helt utrolig.

AnonymBruker
Skrevet

Det beste jeg viste når jeg var liten var å få en stor skalk av mammas nystekte brød, med smør som smeltet.

Det er sånn han holder på, også!

Og om det ikke er nybakt brød, så skal det i brødristeren, og så smør på som smelter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn han holder på, også!

Og om det ikke er nybakt brød, så skal det i brødristeren, og så smør på som smelter.

Hehe, så gøy :) Brødristeren var jeg også stor fan av! For da ble hele brødet hardt som skorpen og smøret smeltet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...