AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg holder på å bli sprø av andre damer som prøver seg på samboeren min hele tiden. Det er så mange som gjør det, og selvom jeg stoler på han og vet at han ikke gjør noe galt så blir jeg veldig sliten av alle tilbudene han får. Vi har vært sammen i veldig mange år, og har nå to små barn sammen. Hva er det med folk som bevisst går inn for å ødelegge en familie? Jeg blir sint for min egen del, men jeg blir enda mere sint på mine barns vegne. Hvorfor kan ikke disse damene bare la oss være i fred? Anonymous poster hash: 344c7...d6a 9
challenger Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 De synes vel han er en kjekkas da.. Du får bare ta det som et kompliment at du har en heit samboer Så lenge han ikke er utro er det vel ikke så farlig? 6
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Jeg holder på å bli sprø av andre damer som prøver seg på samboeren min hele tiden. Det er så mange som gjør det, og selvom jeg stoler på han og vet at han ikke gjør noe galt så blir jeg veldig sliten av alle tilbudene han får. Vi har vært sammen i veldig mange år, og har nå to små barn sammen. Hva er det med folk som bevisst går inn for å ødelegge en familie? Jeg blir sint for min egen del, men jeg blir enda mere sint på mine barns vegne. Hvorfor kan ikke disse damene bare la oss være i fred?Anonymous poster hash: 344c7...d6a Noen gjør slikt av ren ødeleggelseslyst, andre av konkurranseinstinkt, andre av andre grunner... Jeg er enig i at det er dårlig gjort og totalt respektløst
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 De synes vel han er en kjekkas da.. Du får bare ta det som et kompliment at du har en heit samboer Så lenge han ikke er utro er det vel ikke så farlig? Hehe ja prøver å ta det som et kompliment, men det som gjør det vanskelig er at jeg begynner å tenke på om han syns disse damene er fine, om det er fare for å miste han, osv. Følelser kan man jo ikke styre Han har jo sørenmeg draget på alt fra kiropraktoren til en eks han var sammen med for mange herrens år som plutselig sier at hun savner han og angrer på at hun gjorde det slutt. Jeg blir bare så sliten når det er så mye har vel vært nærmere 25-30 stk som har gjort et tappert forsøk.. Anonymous poster hash: 344c7...d6a 3
Gjest Alja91 Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 I feel you. Utrolig slitsomt, men som challenger sier så er det ikke så big deal så lenge han ikke er utro eller flørter tilbake. Jeg opplever det ofte selv, og damer kan legge ann på han foran nesen min ETTER vi har sagt vi er et par. Homewreckers............
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Hehe ja prøver å ta det som et kompliment, men det som gjør det vanskelig er at jeg begynner å tenke på om han syns disse damene er fine, om det er fare for å miste han, osv. Følelser kan man jo ikke styre Han har jo sørenmeg draget på alt fra kiropraktoren til en eks han var sammen med for mange herrens år som plutselig sier at hun savner han og angrer på at hun gjorde det slutt. Jeg blir bare så sliten når det er så mye har vel vært nærmere 25-30 stk som har gjort et tappert forsøk..Anonymous poster hash: 344c7...d6a Naturligvis bør du ta det som et kompliment. Og du burde ikke bli usikker av det, fordi han er jo med deg da, ikke sant? Også, for å sitte dette litt i perspektiv. Er det ikke litt bedre om det er en attraktiv mann som får massevis av tilbud men som avstår fra dem, fordi han heller har lyst å konsentrere seg om damen sin i stedet? Og det skal vel og sies at en attraktiv mann er vant til oppmerksomheten og har ikke noe problem ved å avvise den. Men så, hva om alternativet var en noe mindre attraktiv mann, som ikke fikk i nærheten av like mange tilbud...? Dette vil være en mann som kanskje vil prioritere oppmerksomheten litt annerledes, fordi den kanskje føles litt uvant? Og således også, kan det jo og være vanskelig å ta avstand fra det, fordi det er så uvant og nytt eventuelt, at den ikke helt vet hvordan en bør forhold seg til det. Så kan en jo lage det seg til å bli en guilty plessure, men og deretter utvikle det til noe en gjøre seg avhengig av. Fordeler og ulemper ved begge her tenker jeg. Spørsmålet er jo bare.. Hva bør man bry seg minst om? Anonymous poster hash: 3fa2d...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Naturligvis bør du ta det som et kompliment. Og du burde ikke bli usikker av det, fordi han er jo med deg da, ikke sant? Også, for å sitte dette litt i perspektiv. Er det ikke litt bedre om det er en attraktiv mann som får massevis av tilbud men som avstår fra dem, fordi han heller har lyst å konsentrere seg om damen sin i stedet? Og det skal vel og sies at en attraktiv mann er vant til oppmerksomheten og har ikke noe problem ved å avvise den. Men så, hva om alternativet var en noe mindre attraktiv mann, som ikke fikk i nærheten av like mange tilbud...? Dette vil være en mann som kanskje vil prioritere oppmerksomheten litt annerledes, fordi den kanskje føles litt uvant? Og således også, kan det jo og være vanskelig å ta avstand fra det, fordi det er så uvant og nytt eventuelt, at den ikke helt vet hvordan en bør forhold seg til det. Så kan en jo lage det seg til å bli en guilty plessure, men og deretter utvikle det til noe en gjøre seg avhengig av. Fordeler og ulemper ved begge her tenker jeg. Spørsmålet er jo bare.. Hva bør man bry seg minst om? Anonymous poster hash: 3fa2d...ef0 Ts her, godt poeng! Hjelper litt å tenke sånn på det Anonymous poster hash: 344c7...d6a 1
Gjest Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Hva slags signaler sender egentlig denne mannen ut når mengder av damer for for seg at det er en god ide å prøve seg på han? 11
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Hvis en bevisst går for å oppsøke oppmerksomheten er det jo selvsagt litt ufint da. Om den bare forfaller seg slik naturlig, er det jo ikke så man kan få gjort med det. Anonymous poster hash: 3fa2d...ef0
Marsipan Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Hva slags signaler sender egentlig denne mannen ut når mengder av damer for for seg at det er en god ide å prøve seg på han? Det var nøyaktig hva jeg planla å skrive! 1
Gjest Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 Det var nøyaktig hva jeg planla å skrive! To sjeler, en tanke. 1
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Hva slags signaler sender egentlig denne mannen ut når mengder av damer for for seg at det er en god ide å prøve seg på han? Vil det si at han kanskje er flørtende mot mange kvinner?
Gjest Skrevet 28. juli 2013 #13 Skrevet 28. juli 2013 Vil det si at han kanskje er flørtende mot mange kvinner? Jeg ville mistenkt han for å flørte en del i skjul og spille "offer" når samboeren prøver å dytte damene unna. At han elsker oppmerksomheten. Men jeg kjenner selvsagt hverken TS eller samboer. 1
Marsipan Skrevet 28. juli 2013 #14 Skrevet 28. juli 2013 Ja, det er ingen tvil om at signalene en selv sender ut har stor betydning for hvilken type oppmerksomhet man får! 2
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #15 Skrevet 28. juli 2013 Jeg ville mistenkt han for å flørte en del i skjul og spille "offer" når samboeren prøver å dytte damene unna. At han elsker oppmerksomheten. Men jeg kjenner selvsagt hverken TS eller samboer Takk for svar! Ja, det er vel ulempen med en vakker, attraktiv mann http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Echo_and_Narcissus.jpg.
Gjest navnelapp Skrevet 28. juli 2013 #16 Skrevet 28. juli 2013 Min kjæreste har også blitt populær hos damene dei siste åra, og eg bryr meg veldig lite om det. Eg berre smiler og er glad, det er ingen annan måte å ta det på. Dei signala han sender ut er at han er smilande og blid, og han kan godt prate lystig med kven som helst, men han er ikkje noko flørtete slik eg opplever det (eg er jo der som regel). Han har også eksar og "tidlegare" venninner som har uttrykt ting som kvifor lot eg deg gå/kvifor tok eg deg ikkje. Men eg veit at han alltid går heim saman med meg, vi har det kjempefint på alle måtar, og eg er ikkje bekymra.
Libertas Skrevet 28. juli 2013 #17 Skrevet 28. juli 2013 Her i gården er det eldste søsteren min som prøver seg åpenlyst på kjæresten min. Kommer og stryker han gjennom håret, jeg ser på han at han ikke liker det og at han prøver å trekke seg unna. Hun skjønner ikke at det er veldig ubehagelig for både meg og han. Har han kjøpt seg ny skjorte så kommer hun helt opp til han og stryker over skjorta og kommenterer hvor fin den er, han prøver å trekke seg unna. Her for noen mnd. siden så satt søsteren min og strøk foten mot puppen min. Jeg spurte om ikke hun kunne slutte ettersom at det var veldig ubehagelig. Så utbryter hun at "Jammen *navn på typen* har ikke pupper jeg kan kose på". Dette gjorde meg forbanna så jeg utbrøt tilbake "Om han hadde hatt pupper å kose på så og du hadde prøvd på det, så hadde jeg knekt av deg foten å gidd den til bikkja!" Etter alt dette styret (pluss mere jeg ikke gidder å nevne) så har jeg hatt utrolig lyst til å slå til henne, men heldigvis klarer jeg å styre meg. Nå er vi heldigvis ikke i nærheten av henne så jeg føler meg mye tryggere. Er ganske godt å få henne på avstand! Beklager TS for å ha okkupert tråden din litt, var virkelig ikke meningen. Dersom kjæresten din er som min så er det ingenting å bekymre seg for, skjønner godt at du blir sjalu og slikt- jeg blir det selv. Men det som får meg til å holde ut er tanken på at det er meg han har valgt, ikke de andre. Det er jeg som legger meg med han om natten, det er meg han prater med og ler med og det er meg han elsker Vi er vel bare veldig heldige som har snille og kjekke kjærester 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #18 Skrevet 29. juli 2013 Ts igjen. Ja han kan kanskje bli oppfattet som flørtete siden han er veldig blid og positiv, snakker med alle og inkluderer alle, smiler og ler mye og er morsom og imøtekommende. Det er ikke sånn at jeg jager vekk disse damene, sånn som en skrev over her. Det fikser han heldigvis selv Han er veldig kjekk, flink, morsom, intelligent, økonomisk og en kjempegod pappa, så jeg skjønner godt at han er ettertraktet, jeg har jo falt for han selv også poenget mitt er at de faller ikke nødvendigvis for han pga signalene han sender, men pga den han er Anonymous poster hash: 344c7...d6a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #19 Skrevet 29. juli 2013 Pris deg lykkelig, jeg har en ikke engang jeg vil ha! Anonymous poster hash: 923b2...37f 3
Steinar40 Skrevet 29. juli 2013 #20 Skrevet 29. juli 2013 Ts igjen. Ja han kan kanskje bli oppfattet som flørtete siden han er veldig blid og positiv, snakker med alle og inkluderer alle, smiler og ler mye og er morsom og imøtekommende. Det er ikke sånn at jeg jager vekk disse damene, sånn som en skrev over her. Det fikser han heldigvis selv Han er veldig kjekk, flink, morsom, intelligent, økonomisk og en kjempegod pappa, så jeg skjønner godt at han er ettertraktet, jeg har jo falt for han selv også poenget mitt er at de faller ikke nødvendigvis for han pga signalene han sender, men pga den han er Anonymous poster hash: 344c7...d6a Hvordan vet du at alle disse damene prøver seg på han? Forteller han det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå