Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn: kunne dere vært sammen med en kvinne som er 5-6 år eldre enn dere?

La oss si at du er 22 år og kvinnen er 27, kunne du vært interessert?

Anonymous poster hash: 027f9...04b

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tenker du på fast forhold eller ONS?

AnonymBruker
Skrevet

Det beror på kvinnen, ikke alderen.

Anonymous poster hash: bc00e...b2e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det står vært sammen da

Anonymous poster hash: 7807a...b53

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte på fast forhold.

Vi har hatt ons, men tror jaggu at jeg begynner å falle for han :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

5-6 år, regner det nesten ikke som aldersforskjell engang jeg

Anonymous poster hash: 7abe8...991
  • Liker 3
Skrevet

Ser overhode ikke noe problem med det, men jeg prøver å holde meg innenfor 5år.

Man merker ikke stort til aldersforskjellen når man er "ung", men når man skal for eksempel pensjonere seg i senere tid, er det litt dumt at sin bedre halvdel blir det mange år etterpå.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg møtte en som var 5 år eldre som jeg fikk veldig god kjemi med for ikke så lenge siden. Jeg har egentlig ikke noe problemer med det :)

Skrevet

Ja, går helt fint det. Ville ikke ha vert første gangen.

Normalen er vel at mannen skal være eldre, men finnes plenty av eksempler begge veier.

Gjest Gjest
Skrevet

Det står vært sammen da

Anonymous poster hash: 7807a...b53

Ok. Takk for svar! (Det går an å "være sammen" en natt også).

Gjest Bortreist
Skrevet

Kvinner blir eldre enn menn! Er selv 22 år og er forelska i ei som er godt over 30;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke noe problem.

Jeg har en kompis som nå er gift med en som er 15 år eldre enn ham, og kjenner flere der dama er eldst. Alt sånt kommer an på hvordan en er som person, og hvordan en passer sammen.

Gjest Gjest
Skrevet

5-6 år, regner det nesten ikke som aldersforskjell engang jeg

Anonymous poster hash: 7abe8...991

Enig. Tenker ikke aldersforskjell når det kun handler om noen få år.

Tror ikke noen er så opptatt av aldersforskjeller lenger heller, det er kanskje spørsmålet om å kunne få barn sammen som kan sette begrensninger, ellers gjør alle som det passer for dem.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor langt frem man tenker.

Gutter i den alderen er veldig urolige og med mye behov for å få ting utav systemet. Mentalt er gutta også langt yngre enn jenter (4 år i snitt) og tenker i denne perioden langt mer med det de har mellom beina enn det de har i toppen. Ofte blander man forelskelse med kåtskap på den tiden - helt til man treffer noe annet som viser interesse. Det er vel også den alderen mest mannfolk/gutter er mest utro av nettopp den grunnen. Lengre opp i alder er det kvinner som er mest utro.

De fleste vil ha barn, men de vil ha det etter at de har fått utdannelse og jobbet noen år - samt at man bær ha vært i et forhold en god stund først. Dette tar kjapt 3-5 år. Da er du allerede et stykke over gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende kvinner. Blandt yngre gutter er det vanlig å få kalde føtter når dama nærmer seg den alderen - spesielt om de selv er yngre.

Gutter i den alderen er også ekstremt overfladiske pga umodenhet. Innen kompisgjenger vil det lett være snakk om "ja men tenk når du er 30 så vil hun se mye eldre ut enn deg, kvinner forfaller mye mer enn oss vettu!".

Men selvsagt. Det finnes alltid unntak for regelen. Oddsene er imot det men om fyren er ekstremt moden, feridig utdannet, i fast jobb, tjener godt, har voksne kompiser, ikke har behov for å reise masse og leve livet alt for lenge før unger kommer på bordet og du ser langt yngre ut enn alderen din tilsier så vet man jo aldri :)

Det kan jo uansett være gøy å se hva som skjer - man kan ikke alltid tenke som så at man ikke kan prøve å ha det gøy med noen uten at man ser for seg kirkeklokker, hund, stasjonsvogn og villa.

Anonymous poster hash: fe57b...ce9
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske vanlig å finne seg ei eldre jente for dem med høy IQ. ;)

Anonymous poster hash: a54a0...a42
  • Liker 1
Skrevet

Gutter i den alderen er veldig urolige og med mye behov for å få ting utav systemet. Mentalt er gutta også langt yngre enn jenter (4 år i snitt) og tenker i denne perioden langt mer med det de har mellom beina enn det de har i toppen. Ofte blander man forelskelse med kåtskap på den tiden - helt til man treffer noe annet som viser interesse. Det er vel også den alderen mest mannfolk/gutter er mest utro av nettopp den grunnen. Lengre opp i alder er det kvinner som er mest utro.

De fleste vil ha barn, men de vil ha det etter at de har fått utdannelse og jobbet noen år - samt at man bær ha vært i et forhold en god stund først. Dette tar kjapt 3-5 år. Da er du allerede et stykke over gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende kvinner. Blandt yngre gutter er det vanlig å få kalde føtter når dama nærmer seg den alderen - spesielt om de selv er yngre.

Gutter i den alderen er også ekstremt overfladiske pga umodenhet. Innen kompisgjenger vil det lett være snakk om "ja men tenk når du er 30 så vil hun se mye eldre ut enn deg, kvinner forfaller mye mer enn oss vettu!".

Men selvsagt. Det finnes alltid unntak for regelen. Oddsene er imot det men om fyren er ekstremt moden, feridig utdannet, i fast jobb, tjener godt, har voksne kompiser, ikke har behov for å reise masse og leve livet alt for lenge før unger kommer på bordet og du ser langt yngre ut enn alderen din tilsier så vet man jo aldri :)

Det kan jo uansett være gøy å se hva som skjer - man kan ikke alltid tenke som så at man ikke kan prøve å ha det gøy med noen uten at man ser for seg kirkeklokker, hund, stasjonsvogn og villa.

det er jo forskjell på gutter i den alderen også, kjenner gutter som siden i 22, 23-årsalderen har ønsket seg barn, man trenger i grunn ikke være ekstremt moden for å ønske seg barn:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes han var veldig moden for alderen. Følte nesten han var eldre enn meg.

Men har møtt et par av vennene hans, og de var ca 16 år i modenhet hehe.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...