Addi Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg begynte på Elixia for et år siden, men ironisk nok har jeg aldri vært feitere før... Problemet ligger i at jeg ikke klarer å pushe meg selv til å trene hardt nok. Jeg går på spinning og er veldig fornøyd meg det ettersom jeg alltid kommer ut anpusten og svett, men vil ikke gjøre dette hver eneste gang jeg skal trene. Andre gruppetimer er effektive men det er alltid så overbooket og trangt! Liker å jogge på mølla men har ræva kondisjon. Hva gjør dere for å pushe dere selv på egentreninga?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Jeg klarer ikke å presse meg selv når det gjelder kondisjon, så for min del er det ingen vei utenom gruppetimer. Tror det ligger litt imot manges natur å tvinge seg selv til å fortsette, når man hiver etter pusten og hjertet hamrer.. Da er det greit å ha noen som "tvinger" en. Vektmessig er det dog kostholdet som avgjør. Om du veier for mye, er det gjennom kostholdet du har mulighet til å gjøre desidert størst forskjell. Trening forbrenner lite kalorier i forhold til forandringene et par enkle kostholdsgrep kan gjøre. Anonymous poster hash: 07ff6...040
Gjest Belle âme Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Hør på musikk du liker og prøv å lev deg inn i musikken. Enten med at du står på ein stor scene og synger, at du ser for deg kjæresten/bestevennina di... Eg pleier se for meg for meg dødsfall eg...At noken eg e ganske glad i dør av kreft, bilulykker, drukning, på utøya...Veit ikkje koffor? :-/ Men plutselig e eg på toppen av fjellet liksom, flink til å leve meg inn :-D
luremus Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Fitnessbloggen.no sier jeg bare! Der finner jeg alltid motivasjon som får meg til å pushe meg selv hardere!
Invicta Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Min mening: Intervalltrening og styrketrening er genialt i så måte. Å presse seg selv når man vet at det bare er fire minutter, er mye lettere enn en ubestemt, langvarig periode. Styrketrening er egentlig samme greia; hvis du skal gjøre åtte repetisjoner, så gjør du åtte repetisjoner.
@Maja Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Sett deg mål, og delmål. F.eks. at du skal klare x km må xx minutter. Om prestasjonen i seg sjølv ikkje er nok, så kan du finne på ein passende belønning til deg sjølv. Kanskje unne seg ein ny treningstopp eller noko slikt. Ellers hjelper det veldig masse med god musikk!
Addi Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Takk for svar! Intervall trening er nok en god løsning, ja! Håper kondisjonen strekker til... Edit: Musikk er svært hjelpsomt, enig i det! (: Endret 28. juli 2013 av Addi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå