AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Har vært på date før, men da har jeg ikke vært så nervøs. Nå sitter jeg her og er så nervøs at jeg har vondt i magen, for jeg vil så gjerne at det skal funke, og vi har en god tone, så jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skal funke mellom oss. Vi har veldig like interesser, men jeg er redd for at det skal bli en klein stillhet eller noe sånt, så er egentlig det jeg er nervøs for. Noen andre som pleier å være nervøs og er det noen som har noen tips mot nervøsiteten? Anonymous poster hash: 8553f...b1e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Hvis du allerede er redd for noen klein stillhet, og tenke en del på dette under møtet, så vil det definitivt forekomme at det blir en klein stillhet. Kun fordi du selv fokuserer så mye på det og prøver så iherdig å finne ut av hvordan det kan unngås. Derimot, kan en aldri så liten stillhet være fint for samtalen sin del og. Da begge får noen sekunder på å tenke litt over samtalen, for å eventuelt komme med nye innspill videre. Og.. en stillhet trenger jo ikke være ubehagelig heller..? Tenk om to stk kan nyte hverandres selskap uten at det må sies noe konstant da? Utover det, jo mindre du tenker på dette, jo lettere kommer nok treffe å bli. Altså, desto mer du planlegger og ser for deg hvordan møtet blir, jo mindre muligheter gir du situasjonen til å utvikle seg, og det er da det hele kan bli veldig unaturlig og føles rart. Men om du bare ser frem til et hyggelig treff med noen gode og løse samtaler, så tror jeg ikke det kommer til å gå så gale. Ei noe du burde være så veldig nervøs for. Derimot, er dette noe du har gått å tenkt på og forestilt deg ville skje i ganske mange år, så kan det jo være at forventningene blir noe høyere enn vanlig, og da er det jo også litt naturlig å bli noe mer nervøs enn en vanligvis ville ha blitt. Anonymous poster hash: 93fb4...35f
FlyvendeBie Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Jeg tror det kan bli kleint hvis du er for nærvøs, anbefaler at du bare er deg selv, vær stolt av deg! og senk skuldrene, pust dypt, og slapp av ;-) Tenk at det går som det går, alt har sikkert en mening. Det er noen planer for deg og, hvis noe skulle skje er det ikke sikkert han er den rette for deg. Jeg har aldri vært på date tidligere.. Men skal helt sikkert igjennom det ;-) Husk at ofte er det ikke så ille som du hadde trodd! Forestill deg at du går bort og håndhilser på han :-D Vis at du er en glad person! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Hvis du allerede er redd for noen klein stillhet, og tenke en del på dette under møtet, så vil det definitivt forekomme at det blir en klein stillhet. Kun fordi du selv fokuserer så mye på det og prøver så iherdig å finne ut av hvordan det kan unngås. Derimot, kan en aldri så liten stillhet være fint for samtalen sin del og. Da begge får noen sekunder på å tenke litt over samtalen, for å eventuelt komme med nye innspill videre. Og.. en stillhet trenger jo ikke være ubehagelig heller..? Tenk om to stk kan nyte hverandres selskap uten at det må sies noe konstant da? Utover det, jo mindre du tenker på dette, jo lettere kommer nok treffe å bli. Altså, desto mer du planlegger og ser for deg hvordan møtet blir, jo mindre muligheter gir du situasjonen til å utvikle seg, og det er da det hele kan bli veldig unaturlig og føles rart. Men om du bare ser frem til et hyggelig treff med noen gode og løse samtaler, så tror jeg ikke det kommer til å gå så gale. Ei noe du burde være så veldig nervøs for. Derimot, er dette noe du har gått å tenkt på og forestilt deg ville skje i ganske mange år, så kan det jo være at forventningene blir noe høyere enn vanlig, og da er det jo også litt naturlig å bli noe mer nervøs enn en vanligvis ville ha blitt. Anonymous poster hash: 93fb4...35f Takk Nei, jeg har ikke akkurat vært singel så veldig lenge for å si det sånn, og han i det forholdet behandlet meg veldig dårlig, så jeg har ikke så høye forventninger egentlig Jeg tror det kan bli kleint hvis du er for nærvøs, anbefaler at du bare er deg selv, vær stolt av deg! og senk skuldrene, pust dypt, og slapp av ;-) Tenk at det går som det går, alt har sikkert en mening. Det er noen planer for deg og, hvis noe skulle skje er det ikke sikkert han er den rette for deg. Jeg har aldri vært på date tidligere.. Men skal helt sikkert igjennom det ;-) Husk at ofte er det ikke så ille som du hadde trodd! Forestill deg at du går bort og håndhilser på han :-D Vis at du er en glad person! Lykke til Jeg skal prøve å slappe av, men det er ikke så lett -TS Anonymous poster hash: 8553f...b1e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Takk Nei, jeg har ikke akkurat vært singel så veldig lenge for å si det sånn, og han i det forholdet behandlet meg veldig dårlig, så jeg har ikke så høye forventninger egentlig -TS Anonymous poster hash: 8553f...b1e Vel, om du har blitt behandlet dårlig i et tidligere forhold burde du jo ikke ha lite forventninger med tanke på han nye da..? Er det ikke det som er ønsket da? Å snu seg litt bort fra negative og destruktive menn, men heller prøve å fokusere litt på en noe bedre kjærlighet fra (og til) en mann og alle de positive sidene rundt dette? Og forstår at du kan glede deg litt! Men det er i grunn bare å slappe av og ikke vær usikker på at du selv kan være så vanvittig herlig og god for ham (og dere sammen), at det slettes ikke vil bli kleint eller føles unaturlig når dere treffes. Anonymous poster hash: 93fb4...35f
Sommee Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Senk forventningene! Si til deg selv at f eks om han har en normal gange er det en bonus..:/ om han ikke kommer i tresko er det også en bonus.. Pinlige stillheter har jeg aldri opplevd. Mulig de jeg har vært på date med har opplevd det men.. Det er pinlig kun om du selv synes d er det.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Første daten min for noen uker siden var helt herlig! Jeg var og redd for det samme! Selvom vi ikke pratet innimellom så var det ikke kleint eller noen ting Det går bra, pust med magen Anonymous poster hash: 76896...b83
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 TS her. Da har jeg kommet hjem fra daten som varte i 3 timer Vi var først og spiste, så spilte vi bowling og så drakk vi kaffe og det gikk helt fantastisk bra! Fyren er jo heelt fantastisk snill, søt og morsom. Jeg liker han i alle fall utrolig godt, og det virker som om at han liker meg også. Han sa i alle fall at han hadde det kjempekjekt og at vi seelvsagt skal treffes igjen Så jeg er i alle fall happy Anonymous poster hash: 8553f...b1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå