Svez Skrevet 19. april 2004 #1 Del Skrevet 19. april 2004 Var på en joggetur for noen uker siden - asfalt hele veien. Noen dager etter spilte jeg fotballkamp på en noe hard grusbane. Dagen etter kampen hadde jeg smerter i kneet og klarte ikke å bøye det helt. Jeg trodde/håpte at smertene skulle gå over av seg selv, men nå etter to uker har jeg de fremdeles. Jeg kan drive lett jogging nå, men ikke belaste kneet når det er litt bøyd. Tips om hva dette kan være? Tror jeg skal ta meg en tur til legen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. april 2004 #2 Del Skrevet 20. april 2004 Høyrest litt ut som meg det der... Har eit kne eg slit med, nemleg. Etter mange år med ein god del trening og sånn, vart det brått'umogeleg' å jogge på asfalt eller anna hardt underlag, og sjølv når eg berre gjekk (i fjellet, til dømes) vart kneet ofte stivt, ømt og vondt, og med mindre utslag enn vanleg. Har ikkje funne ut kva det er. Det 'er' ingenting - sannsynlegvis ein muskel som har kome i klem ein gong kneet vart sydd (av ein turnuslege...), og kjem kanskje til å vere sånn resten av livet. Mi 'løysing' har vore å kjøpe sabla dyre joggesko med rågod demping, noko som gjer at eg kan jogge kor eg vil igjen. Sikkert noko heilt anna med deg - trur eigentleg eg skreiv dette innlegget for å seie at smerter i kne alltid har ei eller anna årsak, men at det ikkje treng vere store ting - ledda er nemleg den staden det skal minst til før me merkar uregelmessigheter... Ta deg ein tur til legen du, og om ei veke eller tre er du sikkert fin igjen! Lukke til! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå