AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Hva er poenget med det? Det er gutter/mann som runker der i tillegg til et par jenter som virker normale. Jeg blar igjennom runkerne og om jeg kommer til ei jente så rekker jeg knapt å si hei før de klikker videre. Jeg sitter der påkledd og med ingen intensjoner om å runke for de, kun å snakke litt, fordrive litt tid når jeg kjeder meg. Er det mulig? Anonymous poster hash: a7ea5...7ae
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Prøv å runke da, kanskje de gidder se på. Anonymous poster hash: 4d2fc...3f4 4
Snufkin Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Hos meg snakker de litt og er hyggelige, også 5 min etterpå ber de meg om å ta av meg klærne mine.
Gjest mizzyy Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Fordi nesten alle som bruker slike chattesider bare er ute etter nettsex. Synd, men det er sånn det er. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg trykker neste på alle runkerene. Snakker med de normale guttene med klær. Tar desverre ikke lang tid før de spør om jeg kan vise pupper.. Anonymous poster hash: e2045...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå