Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal servere fruktsalat med blandt annet banan i i kveld. Men jeg er på slankern, og jeg har hørt et sted at et stoff i banan gjør en feit. Er det sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Du blir feit og i tillegg vokser det etter hvert ut hale på de som spiser banan.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Du blir feit og i tillegg vokser det etter hvert ut hale på de som spiser banan.

Tror du glemte ironiflagget ditt der, frøken gjøken.

Anonymous poster hash: db85f...ff0

Skrevet

Hvis du er så sunn at du til og med vurderer å droppe frukt, så kommer det ikke til å bety noe om du spiser fruktsalat med banan i.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest nettop at frukt gjør en feit.

AnonymBruker
Skrevet

Spiser du for mye blir du feit. Det finnes ikke et stoff i frukt som gjør deg feitere enn hvilken som helst annen matvare.

Anonymous poster hash: 38b6a...10e
Skrevet

Frukt inneholder sukker, for mye frukt gir høyt blodsukker og karbohydrater.

Banan har mye sukker i seg,samme for appelsin

MEN , å unne seg litt frukt er ikke farlig,de inneholder mye vitaminer,mineraler ,antioksydanter osv.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Du blir ikke feit av banan.. ei heller sjokolade banan. Ihvertfall ikke så lenge du ikke overspiser på det :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, banan gjør deg feit. Spiser du én i dag, våker du opp 10 kg tyngre i morgen. Det er sånn kroppen fungerer.

:ironi:

(hørt om kalorier?)

Anonymous poster hash: 34cfc...a92
Skrevet

Ikkje ta alt du leser heilt bokstavelig. Om du stadig dytter innpå med bananer (mange bananer kvar dag) så er ikkje det sunt. Men å ha banan i fruktsalaten gjer ingenting. Frukt inneholder sukker, men det er likevell myyyykje sunnare enn andre ting med sukker (sjokolade, boller osv). Pluss at du får i deg viktige vitaminer. Så du kan slappe heilt av og spise fruktsalat med god samvittighet. Uansett om du slanker deg eller ikkje, så er litt frukt innimellom bare bra for kroppen din :)

Skrevet

En banan blir du ikke tykk av :) Hadde du spist 10 bananer daglig i tillegg til maten du pleier å spise, derimot :)

Skrevet

Hahahaha. Dårlig humor om kvelden ja. Men jeg lo.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, du blir feit av banan. Bare en liten bit banan kan gjøre så du legger på deg opptil fem kg om gangen. Det er derfor det er så mye overvekt her i verden. De som veier flere hundre kg er gjerne de som har spist mest banan. Veldig trist.

Skrevet

Jeg spiser ganske mye banan hver dag. Er slank. Banan er en av de få fruktene jeg kan spise da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser ganske mye banan hver dag. Er slank. Banan er en av de få fruktene jeg kan spise da.

Jeg kan se på måten du skriver på at du er ganske lubben.

Anonymous poster hash: 28ccd...37f

• Liker 1
Skrevet

Haha ja ok :) hvilken gave du har :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så også det. :P Haha.

Anonymous poster hash: 85380...6ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...