AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har noe jeg kaller flass, men en venninne har sagt at flass er en hudsykdom man har over hele hodet, og det har ikke jeg. Jeg har ofte tørr hodebunn i hårfestet. Dvs. Rett over pannen. Jeg bruker jo av og til Head and Shoulders shampoo, men jeg har ikke lyst å bruke det hele tiden heller. Er det grunner til at jeg har det? Dusjer jeg for lenge? Anonymous poster hash: 7a0a0...00c
spinnwild Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Jeg hadde også tørr hodebunn som flasset. Det forsvant etter at jeg ble flink med balsam og fuktgivende hårkur. Det kan bli tørt om man dusjer/vasker håret for ofte. Det er mye som kan forårsake tørr hodebunn. Jeg anbefaler deg å spørre frisøren din
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Jeg bruker alltid balsam, for jeg har ganske langt hår. Jeg kan jo alltids spør neste gang jeg klipper meg. Anonymous poster hash: 7a0a0...00c
Purple Diamond Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har noe jeg kaller flass, men en venninne har sagt at flass er en hudsykdom man har over hele hodet, og det har ikke jeg. Jeg har ofte tørr hodebunn i hårfestet. Dvs. Rett over pannen. Jeg bruker jo av og til Head and Shoulders shampoo, men jeg har ikke lyst å bruke det hele tiden heller. Er det grunner til at jeg har det? Dusjer jeg for lenge? Anonymous poster hash: 7a0a0...00c Hodebunnen min har blitt mye bedre av sjampo og kur fra Wella SP! Balance scalp heter serien. Anbefales! Og husk å ikke vaske håret for ofte!
Addi Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Har samme problemet. Head & Shoulders gjør det bare værre for min den og kjøpte derfor en flasshampo fra apoteket, så vi får nå se...
Purple Diamond Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Husk at det er forskjell på tørr hodebunn og flass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå