Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har små lepper, derfor bruker jeg ikke leppestift. Har alltid innbilt meg at jeg ser rar ut med det. Men prøvde litt for morroskyld i går, å da så at leppene mine ble faktisk litt større om jeg bruker det, ser fyldigere ut. Men jeg er redd for å se rar ut med det. Hva syns dere om jenter med små lepper bruker leppestift ?

Anonymous poster hash: a97e9...17d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leppestift er pent både for kvinner med fyldige lepper og de med små! (ja, så lenge man bruker rett farge osv) Go for it! :D

Gjest Guilty
Skrevet

Syns det er kjempefint med leppestift uansett! Noe fint å begynne med er ganske nude/rosa/ferskenfarger. Ta gjerne litt lipliner på utkanten av munnen(ikke for mye, da ser man ut som en klovn) og litt gloss på midten på både under og overleppen. Gir en illusjon om litt fyldigere lepper da jeg ofte syns leppestift forminsker litt.

Gjest Søgni
Skrevet

Selvsagt kan vi som ikke har veldig fyldige lepper også bruke leppestift. :) Synes ikke det ser rart ut i det hele tatt!

Skrevet

Jeg synes de mørkeste fargene er forbeholdt de med litt fyldigere lepper, ellers synes jeg du kan slå deg løs! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...