AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Alle menn jeg interesserer meg for er enten opptatte, bor alt for langt unna, er ikke interesserte i meg på den måten, osv. Det er alltid noe i veien. Og de som bor i nærheten, ikke er opptatte og også viser interesse tilbake, de føler jeg ingenting for. Ingenting overhodet. Så irriterende dere aner det ikke. Og når jeg i tillegg bor på et så avsidesliggende sted at man må "ta de man får" så hjelper jo ikke det særlig mye. Jeg har fått nok av tulleforhold der jeg ikke har like mye følelser for mannen som han har for meg. Jeg er selsom av meg så det tar virkelig tid før jeg kommer over en mann jeg forelsker meg i, eller blir betatt av. Tenker på han ofte, kikker inn på Facebook bildene hans hele tiden, har lyst til å snakke om han hele tiden. Samtidig greier jeg å drite meg selv og en mann ut i natt ved å ha sex med han(han er selvfølgelig opptatt, og har samboer og to barn), jeg vil SPY av meg selv. Vl bare legge meg inn i et mørkt rom, og bli der. Anonymous poster hash: 78f71...58c 1
Nelli83 Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Jeg forstår deg veldig godt....... Har dessverre ikke noen gode råd å komme med for jeg er i akkurat samme situasjon selv, og det suger Er virkelig lei av å være evig singel.... og gjør mye for å prøve å finne en, men ser like håpløst ut uansett. Endret 28. juli 2013 av Nelli83 1
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Forstår deg godt, har ikke vært så heldig på den fronten heller. To siste jeg har gått ut med skal reise utenlands og ville ikke noe seriøst. Før der var det 3 jenter jeg kunne tenke meg å gå ut med. Spurte 2 av de ut og begge sa ja, og hun ene spurte forsåvidt meg ut. Alle 3 hadde kjærester Så da gadd jo ikke jeg å involvere meg. Nei, skal ikke være lett.
Gjest Søren76 Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Gutt 36 med samme problem Enkelt at Finde jente , men den rette der sliter eg Og ingen vil jo ha mange , men bare den ene rette Dette er jo sikkert et problem mange har .. Hva skal man gøre der findes ikke fasit på dette tydeligvis
Nettinettet Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Dette er en av de tingene de fleste av oss sliter med, og det er også en av de tingene det er vanskelig å gjøre noe med. Det man kan gjøre er å ha selvrespekt og ikke utnytte egne eller andres følelser. Jeg pleier å tenke over hva en situasjon/relasjon gir meg følelsesmessig og om det er noe en følelse jeg ønsker å ha eller ikke. Gir det meg ikke det rette, så gir jeg raskt beskjed slik at den andre personen ikke skal bli mer involvert. Når det kommer til de gangene hvor jeg ikke får den jeg vil ha, synes jeg det er veldig nyttig å se på hva jeg gjorde feil og lære av disse feilene. Er det noe jeg gjør gang på gang som ikke gir de resultatene jeg ønsker? Fremgangsmåte, væremåte etc. Alltid greit å analysere litt i ettertid og se om man kan finne noen andre løsninger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå