Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har litt lyst til å tatovere kjæresten min sitt navn på rompa.. Har egentlig veldig lyst, er vel bare fornuften som holder meg tilbake. Grunner for og imot?

Anonymous poster hash: ecd96...355

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Not! Ville aldri tatovert noe på rumpa. Blir nok veldig pent om du får en skikkelig kvisete rumpe med årene.

• Liker 1
Skrevet

Øøøøh. Not. Tatovere navn på kjæresten er dumt uansett hvor du plasserer den. Husker jeg datet en fyr, og navnet på exen hans sto på brystkassa hans. Moro.

• Liker 23
Skrevet

hot or not? definitivt not, hvilke er en av flere grunner imot

Gjest Belle âme
Skrevet

Not. Tenk viss dere slår opp? Ha eksen sitt navn på ræva liksom, skikkelig hot...

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Not. Hvis mannen min hadde tatovert navnet mitt, uansett kroppsdel, hadde jeg skilt meg fra han med en gang, bare for å bevise hvor teit det faktisk er.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å ha kreativitet nok for å finne på noe å ha til en tatovering kan være tricky.

Å derimot kun komme frem til navnet på kjæresten sin dog er ikke veldig imponerende akkurat.

Hva med et tramp-stamp da, like over der hvor stringen går? Det er jo alltid litt sexy vel.

Anonymous poster hash: c4f18...93f
  • Liker 1
Skrevet

hahah, du kan jo se på den positive siden da: hvis dere slår opp så kan du ha tilfredsstillelsen av å sette deg på ham hele tiden! :sjenert:

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Peter

Anders

Nils

Per

Jeg ser liksom for meg noe slikt etter hvert som du opplever noen brudd i livet...

Anonymous poster hash: 98e31...b2b
  • Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt at fornuften din er litt større enn tankene dine. Trenger man noen grunn for å ikke tatovere kjærestens navn på rompa?

Anonymous poster hash: 62afb...7fa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, forstår at dere alle er i mot. Får vel ta det til meg da

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke litt sexy for han engang?... Vi har vært i tre, snart fire år, har ei datter sammen og forholdet vårt er supert.. Han elsker rompa mi så jg tenkte at det kanskje kunne vært litt spesielt for han

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke litt sexy for han engang?... Vi har vært i tre, snart fire år, har ei datter sammen og forholdet vårt er supert.. Han elsker rompa mi så jg tenkte at det kanskje kunne vært litt spesielt for han

Var det du som hadde en kjæreste som var "på ferie"?

Skrevet

Hvis det ser ut som om det er brennmerket på i western-stil, kanskje.

Gjest Sakone
Skrevet

Jeg synes at å tatovere navnet til en kjæreste er noe av det dummeste som finnes!

Så tenker mitt om jenter som har gjort det.

Men bra du tar til fornuften!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På ferie? Nei, han er hjemme. Hva mener du? Hehe

Skrevet

Peter

Anders

Nils

Per

Jeg ser liksom for meg noe slikt etter hvert som du opplever noen brudd i livet...

Dette taler faktisk for.

Men det er mer effektivt å tatovere det i panna. Fin måte å sortere bort løse kvinnfolk på ;)

Skrevet

Det er ikke litt sexy for han engang?... Vi har vært i tre, snart fire år, har ei datter sammen og forholdet vårt er supert.. Han elsker rompa mi så jg tenkte at det kanskje kunne vært litt spesielt for han Anonymous poster hash: ecd96...355

Skriv navnet hans med sprittusj, å vare det en stund, og du får sett reaksjonen hans. Men ikke tatover navnet, vi vet dessverre ikke hva fremtidn bringer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...