Gå til innhold

Jumpsuit - horete?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg skal på første date i morgen og sliter litt med hva jeg skal ha på meg.

Jeg har tenkt litt på å ha på jumpsuit, men lurer på om det kanskje vil se billig ut? Jeg har lyst å gjøre ett godt inntrykk, og jeg vil ikke se ut som noe jeg ikke er.

Bare lurer på hva dere mener om det. Legger ved bilde siden jumpsuit kan være så mangt.

http://tinypic.com/view.php?pic=9bhxcy&s=5

Det er kanskje vanskelig å se på dette bildet, men den er typ "gjennomsiktig" oppe, slik at jeg må ha en svart tubeBH under. Jeg vet ikke om jeg skal si gjennomsiktig heller da, for man ser jo så vidt hvilken farge BH'en har, men ja. Jeg har også små pupper som dere ser, så derfor tenker jeg at det kanskje går greit?

Anonymous poster hash: 656e1...f9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ingenting horete med en helt ordinær jumpsuit. Hjepe meg. Det har gått helt inflasjon i det ordet der.

Anonymous poster hash: a5b13...fba
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Jeg skal på første date i morgen og sliter litt med hva jeg skal ha på meg.

Jeg har tenkt litt på å ha på jumpsuit, men lurer på om det kanskje vil se billig ut? Jeg har lyst å gjøre ett godt inntrykk, og jeg vil ikke se ut som noe jeg ikke er.

Bare lurer på hva dere mener om det. Legger ved bilde siden jumpsuit kan være så mangt.

Det er kanskje vanskelig å se på dette bildet, men den er typ "gjennomsiktig" oppe, slik at jeg må ha en svart tubeBH under. Jeg vet ikke om jeg skal si gjennomsiktig heller da, for man ser jo så vidt hvilken farge BH'en har, men ja. Jeg har også små pupper som dere ser, så derfor tenker jeg at det kanskje går greit?

Jumpsuits er utrolig fine og kan brukes til såå mye - itillegg til en date. MEN, det jumpsuiten var stygg. Skikkelig tacky

med

militærmønster også er den så formløs. Ser ut som et laken med strikk :P

Ta på deg noe mer elegant og vær en lady!

Anonymous poster hash: 2d6cf...697

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jumpsuits er utrolig fine og kan brukes til såå mye - itillegg til en date. MEN, det jumpsuiten var stygg. Skikkelig tacky

med

militærmønster også er den så formløs. Ser ut som et laken med strikk :P

Ta på deg noe mer elegant og vær en lady!

Okei, takk for at du er ærlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jumpsuit i seg selv er IKKE trashy på noen måte, men din var helt grusom. Stygg og tacky. :(

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et veldig dårlig bilde. Jeg forstår man vil beholde en viss anonymitet, men hvis vi skal gi vår ærlige mening må vi ha mest mulig fakta, hvilket tilsier noe annet enn et blurry nærbilde på mobil i dårlig lys.

Uansett så ser den litt bomsete ut. Horete er den ei, men heller litt stygg. Den er ikke flatterende, og det er generelt ikke spesielt pent med synlig bh. Du har nok noe finere enn dette!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er en playsuit, ikke jumpsuit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var et veldig dårlig bilde. Jeg forstår man vil beholde en viss anonymitet, men hvis vi skal gi vår ærlige mening må vi ha mest mulig fakta, hvilket tilsier noe annet enn et blurry nærbilde på mobil i dårlig lys.

Uansett så ser den litt bomsete ut. Horete er den ei, men heller litt stygg. Den er ikke flatterende, og det er generelt ikke spesielt pent med synlig bh. Du har nok noe finere enn dette!

Takk, men jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva slags date er det? Og hva har du i skapet? :)

Anonymous poster hash: 13659...515
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passform helt ok, militærmønster på berter som ikke har vært i militæret er teit. Så gjenkneppet ser rart ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg :(

Hva går du med til vanlig da? Jeg synes ikke man skal overtenke det, da ender man som regel opp med å føle seg ukomfortabel.

Kler du for eksempel en spesiell farge ekstra godt så ville jeg bare tatt på meg en fin topp i den fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

syns ikke den var spesielt fin. jumpsuit er fint det, men da burde du velge en som ser litt mer stilfull ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva slags date er det? Og hva har du i skapet? :)

Anonymous poster hash: 13659...515

Jeg har en kjole som er typ hudfarget, men den er gjerne fort kjedelig, og søsteren min mener at jeg ikke kan ha på meg høye hæler så at jeg heller bør finne meg sånne flate sommersko før jeg skal på date. Men jeg vet ikke om jeg vil ha på meg kjole, for det kan hende vi skal på bowling etterpå, så kanskje jeg får finne meg dongerishorts eller noe, men hvilke topper er det som passer til dongerishorts da? Jeg har kun topper som passer til bukser siden jeg nesten aldri bruker shorts..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva går du med til vanlig da? Jeg synes ikke man skal overtenke det, da ender man som regel opp med å føle seg ukomfortabel.

Kler du for eksempel en spesiell farge ekstra godt så ville jeg bare tatt på meg en fin topp i den fargen.

Jeg kler grønt, men har ikke så mange grønne topper. Men skal jeg ha bukse eller shorts? Jeg er litt bleik skjønner du så jeg vet ikke.. Og om jeg skal ha bukse vet jeg ikke hvilke sko jeg skal ha. Jeg kan godt kjøpe et helt outfit før daten i morgen, men da må jeg ha klart for meg hva jeg skal kjøpe, for jeg må rekke daten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Daten er på dagtid (klokken 2) så jeg kan ikke være stivpynta.

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

mcx-rayro-first-date-1.jpg

Om dere ser antrekket helt til høyre så er det min stil. Noen som kan hjelpe meg?

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Om dere ser antrekket helt til høyre så er det min stil. Noen som kan hjelpe meg?

-TS

Anbefaler deg å bytte stil, om du ikke vil se ut som en grå bibliotekar fra 70-tallet. Formløs overdel og skjørt/skjorts til oppunder armene er aldri pent. Spesielt ikke hvis du kjører på med håret i en stram knute og noen svære (sol)briller i tillegg.

Kle deg heller mer klassisk. Bruk den hudfargede kjolen, og nøytralt tilbehør siden det er på dagtid. Kjøp noen søte balleriasko som passer til

Anonymous poster hash: 10664...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler deg å bytte stil, om du ikke vil se ut som en grå bibliotekar fra 70-tallet. Formløs overdel og skjørt/skjorts til oppunder armene er aldri pent. Spesielt ikke hvis du kjører på med håret i en stram knute og noen svære (sol)briller i tillegg.

Kle deg heller mer klassisk. Bruk den hudfargede kjolen, og nøytralt tilbehør siden det er på dagtid. Kjøp noen søte balleriasko som passer til

Anonymous poster hash: 10664...59d

Den hudfargede kjolen er denne:

http://i39.tinypic.com/2d1jk93.jpg

http://i43.tinypic.com/swwo4k.jpg

Jeg synes kanskje den er litt kjedelig?

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

-TS

Det der var jo kjempefint! Et skjørt med en fin bluse er jo alltid en vinner, men siden dere skal bowle blir det litt værre.

Hva med :

High waist shorts med en fin bluse og lave converse? Jeans med ballerinas, blazer og en fin topp? :)

Hva slags kroppsform har du? Hva liker du best med deg selv? Hva vil du fremheve/ skjule?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der var jo kjempefint! Et skjørt med en fin bluse er jo alltid en vinner, men siden dere skal bowle blir det litt værre.

Hva med :

High waist shorts med en fin bluse og lave converse? Jeans med ballerinas, blazer og en fin topp? :)

Hva slags kroppsform har du? Hva liker du best med deg selv? Hva vil du fremheve/ skjule?

Jaa, det var lurt, men jeg dropper blazer siden det er varmt.

Jeg har en fin bukse fra Lee som sitter godt inntil. Kroppsformen min er veldig rett opp og ned egentlig, for jeg har små pupper, smale hofter og ikke så mye midje, så jeg vil gjerne skjule at jeg ikke har midje :P Jeg liker veldig godt rumpa mi om jeg får lov til å si det, for den er fin :)

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...