AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Hvordan kle seg preppy/snobbete i min alder? Har hofter, lår og en smal midje jeg må kle meg etter. Alle tips tas imot med stor takk! : forskjellige merker vil jeg gjerne få anbefalt også - penger er null problem.Anonymous poster hash: 26073...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Hvordan kle seg preppy/snobbete i min alder? Har hofter, lår og en smal midje jeg må kle meg etter. Alle tips tas imot med stor takk! : forskjellige merker vil jeg gjerne få anbefalt også - penger er null problem.Anonymous poster hash: 26073...f3b ingen?!?!?!?!?! Anonymous poster hash: 26073...f3b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 hvorfor i alle dager skal du prøve å kle deg som en snobb? Er du gutt eller jente? Anonymous poster hash: 82ae7...9e3 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 beklager, ser nå at du skriver om hofter og lår, så ser du er jente, men jeg skjønner fortsatt ikke poenget? Anonymous poster hash: 82ae7...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 beklager, ser nå at du skriver om hofter og lår, så ser du er jente, men jeg skjønner fortsatt ikke poenget?Anonymous poster hash: 82ae7...9e3 det er fint?Anonymous poster hash: 26073...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Er jo egentlig ikke noe som heter preppy stil for jenter sånn sett. I alle fall ikke for en 17 åring, tenker mer på unge businesskvinner da. Evenuelt Emma Watson? Hun har jo litt sånn ung preppy stil, men hu går jo og i mye gutteaktige klær da. Samtidig er jo stilen hennes litt rocka, mye svart og grått. Er liksom ikke lett å komme opp med noe konkret. Men å holde seg til basic plagg med lite mønster, og farger som svart, grått, hvitt, beige, naturvit eller liknende. Veldig lyse fargetoner. Hvis du finner noen bilder du liker så hjelper jo det litt på. Anonymous poster hash: a2778...19e
Qvam Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Dette er en ganske enkel stil å gjennomføre. Høye hæler, fine skinny jeans, en litt lang hvit skjorte med en genser eller over. Ellers kan man også bare bruke basisplagg, som f.eks en hvit genser, og pynte det opp med store statementsmykker og fint oppsatt hår. Av merker vil jeg anbefale Ralph Lauren! Både skjortene og genserne er utrolig fine Lacoste er jo også preppymerke numero uno, siden du sier at penger ikke er et problem. Ellers er jo denne stilen veldig "in", så man kan fint finne noe på H&M også. Tenker du til hverdag eller til fest, forresten? Håper noe av dette hjalp! Bruk lookbook.nu, og hent inspirasjon der fra. Endret 29. juli 2013 av Qvam 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Dette er en ganske enkel stil å gjennomføre. Høye hæler, fine skinny jeans, en litt lang hvit skjorte med en genser eller over. Ellers kan man også bare bruke basisplagg, som f.eks en hvit genser, og pynte det opp med store statementsmykker og fint oppsatt hår. Av merker vil jeg anbefale Ralph Lauren! Både skjortene og genserne er utrolig fine Lacoste er jo også preppymerke numero uno, siden du sier at penger ikke er et problem. Ellers er jo denne stilen veldig "in", så man kan fint finne noe på H&M også. Tenker du til hverdag eller til fest, forresten? Håper noe av dette hjalp! Bruk lookbook.nu, og hent inspirasjon der fra. Tusen takk! Tenker mer til hverdags og slikt Har en del av poloskjortene til RL, men synes det er litt vanskelig å finne ut hva jeg skal bruke til dem, altså hva slags bukser og sko. Lacoste er så Harry nå, så styrer unna det egentlig. Skal sjekke ut siden og!Anonymous poster hash: 26073...f3b
Safiye Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Tusen takk! Tenker mer til hverdags og slikt Har en del av poloskjortene til RL, men synes det er litt vanskelig å finne ut hva jeg skal bruke til dem, altså hva slags bukser og sko. Lacoste er så Harry nå, så styrer unna det egentlig. Skal sjekke ut siden og!Anonymous poster hash: 26073...f3b Syntes poloskjortene til RL er så fine å ha på under en fin mønstrete genser om vinteren. Anbefaler å skjekke ut bloggen Classygirlswearpearl mye inspirasjon å finne derfra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå