Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

mg-7672-jpgvghelg-ei-807_2.jpg

Fant dette bildet av vg.no sin superhacker som de kaller ham. Dette er karen som fant frem til høyre politikeren.

Men det er noe med dette bildet, som bare gjør at jeg må spørre. Hva syntes dere egentlig om ham? Er han kjekk?

(burde kansje ikke poste ett bilde av en hacker på denne måten nei? :P kanskje han kommer å tar meg)

Anonymous poster hash: 78c5d...c29
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Who u kiddin'.. Du vil han skal komme og ta deg;)

Anonymous poster hash: 3be9b...542

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei. Men tingen er at jeg ser jo at han er kjekk. Men det er noe med ansiktsutrykket og kroppsspråket allikevel, noe som ikke helt er på plass.

Skrevet

Jeg syntes ikke han var så kjekk nei. Ikke særlig barsk. Jeg liker store, mørke menn med mystiske øyne og 5 dagers skjegg. Han der ble litt for nerdete og babyface for min smak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

mg-7672-jpgvghelg-ei-807_2.jpg

Fant dette bildet av vg.no sin superhacker som de kaller ham. Dette er karen som fant frem til høyre politikeren.

Men det er noe med dette bildet, som bare gjør at jeg må spørre. Hva syntes dere egentlig om ham? Er han kjekk?

(burde kansje ikke poste ett bilde av en hacker på denne måten nei? :P kanskje han kommer å tar meg)

IKKE kjekk i det hele tatt. + hva slags klær er det? Hvor er poloskjorta?

Anonymous poster hash: 9ffcb...e09

AnonymBruker
Skrevet

Kan se at noen kan synes det, men bare pga datakunnskapene som gir han litt status og at han ikke har noen trekk som gjør han stygg. For min del blir han litt for puslete. :) men litt søt da!

Anonymous poster hash: 564f3...911

Skrevet

Synes han ser ut som en 12-åring på dette bildet..

Skrevet

Ung, men kjekk, ja. Hadde han hatt noen år på ræven så hadde jeg nok ikke sagt nei takk.

AnonymBruker
Skrevet

Ung, men kjekk, ja. Hadde han hatt noen år på ræven så hadde jeg nok ikke sagt nei takk.

Du vet han er 31?

AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke så verst ;)

Anonymous poster hash: 3260f...076

Gjest RompeRusk
Skrevet

Søt gutt, men ikke min type kjekk :)

Skrevet

Haha, nei. Men tingen er at jeg ser jo at han er kjekk. Men det er noe med ansiktsutrykket og kroppsspråket allikevel, noe som ikke helt er på plass. Anonymous poster hash: 78c5d...c29

Han er kjekk. Men bildet er tatt i en uheldig vinkel, og han ser litt ubekvem ut. På andre bilder ser han sikkert hot ut :)

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Han var ikke stygg (jeg ser sjeldent stygge mennesker) men ikke helt min type. Hadde han hatt en flott personlighet og jeg hadde blitt kjent med han, så kan det hende jeg hadde endret mening etterhvert:)

Endret av avocadoen
Skrevet

Du vet han er 31?

Nei, han ser jo en del yngre ut på det bildet der. Er uansett noe ung for min del, selv om han da ikke er altfor ung.

Gjest badeand1
Skrevet

Søt men ikke kjekk. Kanskje litt småkjekk hvis han ikke hadde briller.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Nei, han ser jo en del yngre ut på det bildet der. Er uansett noe ung for min del, selv om han da ikke er altfor ung.

Pøh, you like em young and fresh!

Skrevet

Pøh, you like em young and fresh!

:fiskedasker:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Syns han ligna på George fra Being Human, og han er i hvert fall kjekk :P

Skrevet

Syns han ligna på George fra Being Human, og han er i hvert fall kjekk :P

JAAAAAA! Der har du det. Jeg kikket og kikket og kikket og visste at jeg ville plassere han et eller annet sted.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

JAAAAAA! Der har du det. Jeg kikket og kikket og kikket og visste at jeg ville plassere han et eller annet sted.

Trodde det var han før jeg leste innlegget ;)

Endret av Penny_Lane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...