Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Ville bare si det... bestillte hos HQ hair Fredags ettermiddag kl 4,og fikk varene i føremiddag rett i postkassen.Kjempeflott levert.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Hvordan forholder de seg til sånt som toll og sånt? Skriver de ned verdien på pakken? (synes forresten ikke prisene deres er spesielt lave..)
Elze Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Tja. Jeg har vært fornøyd med dem før, men fikk akkurat en pakke fra HQ som hadde brukt to uker på å komme seg hjem til meg, stoppet i tollen, selvsagt :-( Prisene er litt høyere enn på LF, men de har mange ting som LF ikke har. Problemet er at de skriver ingenting utenpå pakken, derfor er det kanskje større sjanse for at den blir stoppet? Men jeg har altså vært heldig før, selv om jeg har bestilt for mye mer har jeg sluppet unna tollen.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Nei,de skriver ingenting utenpå pakken. har bestillt 3 ganger og ikke blitt stoppet. De har ting som LF ikke har feks Sebastian. De er ikke billige der ,men vi som bor på bygda kan få kjøpe...
Gjest Cuddly Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Men når du bestiller flere ting der er frakta billigere enn hos LF, og sånn kan det fort gå opp i opp... Venter forresten på en pakke som har tatt en uke i morra :-? Sist tok det 3 dager... kan være den er innom tolla, men æda-bæda, den er på 200 MED frakt Men tolla vil vel uansett gjøre at det tar lengre tid?
Gjest Cuddly Skrevet 21. april 2004 #6 Skrevet 21. april 2004 I dag fikk brev fra posten, der ligger min pakke fra HQ og har ingen verdi skrevet på seg... Jeg har sendt fakturaen på mail til dem for å bekrefte at verdien på innholdet er på under 200 - håper det holder, og at pakken kommer kjapt! Er fri for rensestuff :-? Hvis det holder, og det håper jeg, kommer jeg nok til å bestille flere ganger. De har bla. KMS, M. Badescu... Vet dere om det er tilstrekkelig å sende fakturaen?
Elze Skrevet 21. april 2004 #7 Skrevet 21. april 2004 Nå har de jo begynt med forenklet tollbehandling på posten, men jeg har ihvertfall sendt faktura på fax til tollvesenet tidligere for å bekrefte at verdi er under 200 NOK, og det holdt i massevis. Min pakke fra HQ var forresten åpnet av posten, faktura med pris lå inni, den brukte de til å regne ut MVA. Rart de ikke har gjort det med din?
Gjest Cuddly Skrevet 21. april 2004 #8 Skrevet 21. april 2004 Slik jeg forsto det åpner dem ikke uten fullmakt fra meg, de ba om en åpningtillatelse for å kunne fortolle sendingen... Sendte som sagt på mail, men fikk en uforståelig mail tilbake, så jeg ringte dem. Dama der sa at det beste var å faxe faktura, så det skal jeg i morra. Siden verdien er under 200, så koster det meg ingenting, de bare sender den til meg når de har fått bekrefta verdien. Litt mye styr og frem og tilbake denne gangen, men nå vet jeg jo til en annen gang hvordan det gjøres(forutsatt at verdi=under 200).
Gjest Cuddly Skrevet 23. april 2004 #9 Skrevet 23. april 2004 Og nå har den kommet! Faktura ble faxet i går, og i dag lå enzymrenseren i postkassa! Kjapt levert fra tollen må si :-) I tillegg ligger det en til å venter på meg på posten, sendt rekommandert fra HQ da jeg etterlyste den første... De ba meg om å returnere den siste hvis den første kom, men det kan de jo bare glemme at jeg gidder! Jeg ba dem aldri sende meg en ny så kjapt, jeg ba dem bare sjekke om den var sendt... Jeg hadde jo tenkt å vente noen dager til, ville bare undersøke litt! Ja, ja nå har jeg rens en stund fremover - håper bare jeg liker den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå